Dostarcza ona codzienną porcję najświeższych informacji za pośrednictwem wielu różnych kanałów: począwszy od serwisu internetowego, przez aplikację mobilną, a skończywszy na dynamicznie generowanych treściach na nośnikach digital OOH. Działania obejmują trzy rynki – polski, niemiecki i szwajcarski. Za koncepcję i realizację kampanii oraz zakup mediów odpowiadają polskie oddziały agencji Isobar oraz domu mediowego Vizeum.
Centralnym elementem platformy What’s FRESH NOW? jest serwis whatsfreshnow.pl, w którym odbiorcy znajdą najświeższe informacje m.in. na temat sportu, technologii, czy lifestyle’u. Każdy z nich jest opatrzony żartobliwym komentarzem pastylek Tic Tac. Marka, reagując na aktualne wydarzenia na świecie, wykorzystuje w komunikacji element „fresh”. Za tworzenie treści do serwisu odpowiada redakcja MSN.com.
Zobacz również
Treści pochodzące z serwisu What’s FRESH NOW? wykorzystywane są także w innych kanałach i służą do automatycznego generowania kreacji reklam display emitowanych m.in. na portalach i w sieci Google. W ten sposób na bannerach codziennie pojawiają się inne newsy i grafiki, każdorazowo opatrzone komentarzem brand heroes – pastylek Tic Tac. Serwis What’s FRESH NOW? projektowany był z myślą o użytkownikach urządzeń mobilnych i wykorzystuje rozwiązania z zakresu responsive web design. Stworzona została również aplikacja mobilna dostępna za darmo na smartfony z systemami iOS, Android i Windows Phone, która promowana jest w telewizji. Ponadto kampania obejmie reklamę na nośnikach digital OOH, gdzie również wykorzystane zostaną dynamicznie generowane treści.
– Strategia stojąca za platformą What’s FRESH NOW? zakłada dostarczanie konsumentom różnymi kanałami wartościowego i dynamicznie zmieniającego się branded content. Dzięki temu możliwe staje się długofalowe zaangażowanie konsumentów i obecność marki w ich codziennym życiu, analogicznie do pastylek Tic Tac, które zawsze można mieć się przy sobie. – mówi Patryk Grzeszczuk, head of strategy w agencji Isobar Poland.
Kampania What’s FRESH NOW? prowadzona jest równocześnie na rynku polskim, niemieckim i szwajcarskim. Dla Ferrero, właściciela marki Tic Tac, realizują ją polskie oddziały Vizeum i Isobar, wchodzące w skład grupy Dentsu Aegis Network. Za tworzenie treści do serwisu odpowiada redakcja MSN.com. Ferrero nie wyklucza rozszerzenia kampanii o kolejne europejskie rynki.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing