Coraz więcej młodych osób swoją zawodową przyszłość wiąże z public relations. To ciekawa (podobno) i pożądana praca. Tylko jak zacząć? Gdzie zdobyć pierwsze szlify pozwalające poznać podstawy zawodu? Gdzie zdobyć pierwsze doświadczenie? Tutaj pojawia się Młody PR! To projekt non-profit mający na celu promowanie public relations i dobrych zasad zawodu wśród młodych osób.
– Pomysł na projekt zrodził się w listopadzie 2013 roku. Wtedy na jednym ze spotkań PSPR przedstawiłem swoją wizję projektu i zacząłem zbierać zespół. Przez następne kilka miesięcy pomysły przekształcałem w działania. Powstała strona, blog, itd. – mówi Marcin Rutkowski, pomysłodawca projektu. – Do współpracy zapraszam także wszystkich zawodowo zajmujących się komunikacją. Również tych z większym stażem.
Zobacz również
Obszary zainteresować projektu są tak obszerne, jak cały PR. Będzie więc zajmować się media relations, komunikacją wewnętrzną, identyfikacją wizualną, social media, organizacją eventów, e-PR czy zarządzaniem kryzysowym. Nie zabraknie również zagadnień z nowych obszarów PR czyli, np.: user experience czy mobile. W planach jest współpraca z organizacjami studenckimi i uczelniami, firmami i agencjami PR, szkolenia z komunikacji, a w dalszej przyszłości spotkania i konferencje – również online.
Od początku inicjatywę Młody PR wspiera Śląski Oddział Polskiego Stowarzyszenie Public Relations oraz Brand24. Więcej na temat projektu można przeczytać na stronie www.mlodypr.pl
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]