Rusza pierwsza polska inicjatywa dla młodych adeptów public relations – Młody PR

Rusza pierwsza polska inicjatywa dla młodych adeptów public relations - Młody PR
O autorze
1 min czytania 2014-06-02

Coraz więcej młodych osób swoją zawodową przyszłość wiąże z public relations. To ciekawa (podobno) i pożądana praca. Tylko jak zacząć? Gdzie zdobyć pierwsze szlify pozwalające poznać podstawy zawodu? Gdzie zdobyć pierwsze doświadczenie? Tutaj pojawia się Młody PR! To projekt non-profit mający na celu promowanie public relations i dobrych zasad zawodu wśród młodych osób.

– Pomysł na projekt zrodził się w listopadzie 2013 roku. Wtedy na jednym ze spotkań PSPR przedstawiłem swoją wizję projektu i zacząłem zbierać zespół. Przez następne kilka miesięcy pomysły przekształcałem w działania. Powstała strona, blog, itd. – mówi Marcin Rutkowski, pomysłodawca projektu. – Do współpracy zapraszam także wszystkich zawodowo zajmujących się komunikacją. Również tych z większym stażem.

Obszary zainteresować projektu są tak obszerne, jak cały PR. Będzie więc zajmować się media relations, komunikacją wewnętrzną, identyfikacją wizualną, social media, organizacją eventów, e-PR czy zarządzaniem kryzysowym. Nie zabraknie również zagadnień z nowych obszarów PR czyli, np.: user experience czy mobile. W planach jest współpraca z organizacjami studenckimi i uczelniami, firmami i agencjami PR, szkolenia z komunikacji, a w dalszej przyszłości spotkania i konferencje – również online.

Od początku inicjatywę Młody PR wspiera Śląski Oddział Polskiego Stowarzyszenie Public Relations oraz Brand24. Więcej na temat projektu można przeczytać na stronie www.mlodypr.pl

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj