Oprócz standardowych działań codziennych w mediach społecznościowych, aktywacjami i konkursami The Digitals wspiera wprowadzanie nowości i zmian produktowych.
Nowa strategia już w pierwszych 3 miesiącach współpracy dała imponujące efekty. Grono fanów ciastek na fanpage’u Hit – przebojowa paczka wzrosło o niemal 25 tysięcy osób.
Zobacz również
Imprezowe ciacho
Dla uatrakcyjnienia przekazu oraz zbliżenia się do fanów, agencja wprowadziła brand hero. Imprezowe Ciacho – to przebojowy, sympatyczny, ale i zadziorny Łoś, który kiedyś pojawił się w jednej z reklam marki. Teraz staje się jednym z wiodących elementów komunikacji.
„Imprezowe Ciacho przedstawia produkty, organizuje konkursy, zachęca do interakcji. The Digitals wyprowadza brand hero marki również poza świat online. Imprezowe Ciacho pojawi się na imprezach, będzie rozdawał ciastka przechodniom, będzie brylował na mieście i przed kamerami.”
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing