Odpowiedzialny będzie za rozwój i wdrażanie strategii dla marek Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola light, Sprite, Fanta, Kinley oraz innowacje obrębie kategorii.
Mikolaj Ciaś ma długoletnie doświadczenie w branży FMCG.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Od 2005 roku z sukcesem tworzy i realizuje strategie marek z portfolio firmy Coca-Cola. Pełnił rolę Marketing Managera grupy marek Coca-Cola odpowiedzialnego za region Europy Północnej i Centralnej obejmującego: Polske, Czechy, Słowacje oraz kraje Bałtyckie. Odpowiadał także za wprowadzenie marki Coca-Cola Zero na polski rynek.
Jako Marketing and Commercial Activation Manager prowadził także zespół dedykowany projektowi Euro 2012 w Polsce i na Ukrainie, będąc odpowiedzialny za działania marketingowe, komunikacyjne i sponsoringowe w tych krajach.
Przed nominacją na nowe stanowisko, Mikolaj Ciaś był szefem kategorii napojów niegazowanych w Coca-Cola Poland Services i odpowiedał za budowanie pozycji marek Powerade, Nestea, Kropla Beskidu oraz Cappy.
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Mikołaj Ciaś jest doświadczonym managerem z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży FMCG. Posiada duże doświadczenie w dziedzinie rozwoju zawodowego pracowników i budowania zespołu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wcześniej pracował również na kierowniczych stanowiskach w działach marketingu firm Carlsberg Polska I Unilever Polska.