– Połączenie z JWT było dla nas jedyną szansą na zbudowanie prawdziwej agencji 360. JWT dało nam szansę wdrożenia pomysłu na agencję, która jest w stanie dostarczyć klientom strategiczną opiekę nad marką, kreatywne pomysły we wszystkich mediach, a także konieczne w dzisiejszej rzeczywistości marketingowej, wsparcie technologiczne – powiedziała Magdalena Surowiec, CEO. – Chcemy wyznaczyć nowy standard na rynku usług marketingowych. Dziś marketerzy przyzwyczajeni są do dzielenia budżetów, definiowania rozwiązań swoich problemów. Jeszcze nie wszyscy uświadamiają sobie, że mogą i powinni oczekiwać kompleksowych rozwiązań. Chcemy podnieść poprzeczkę oczekiwań Klientów wobec agencji. Nie chodzi tylko o to, żeby jedna agencja była w stanie zapewnić Klientowi obecność we wszystkich mediach. Naszym celem jest stworzenie organizacji, która będzie dla Klientów partnerem w efektywnym rozwiązywaniu problemów marketingowych – dodaje Beata Turlejska-Zduńczyk, CEO.
Nowa agencja powstała z połączenia należącej do międzynarodowej grupy WPP, JWT Warszawa, oraz jednej z wiodących polskich agencji interaktywnych – Lemon Sky. Połączony zespół liczy prawie sto osób – specjalistów z zakresu reklamy ATL, BTL oraz nowych mediów i technologii.
Zobacz również
Zespołem kreacji pokieruje Mariusz Pitura (Creative Director), a studiem graficznym – Wojtek Adryańczyk (Head of Studio). Opiekę nad działem technologii kontynuuje Jerzy Kozyra, związany z Lemon Sky prawie od początku istnienia, Production Department Director. Za dział strategii odpowiada team łączący kompetencje digitalowe i offline – Paweł Jakubowski oraz Magdalena Dobrowolska-Sagan (która dołączyła do agencji w maju br.). Na czele Client Service stoi Monika Łapczyńska-Zygan, Client Service Director. Za rozwój kompetencji z zakresu analityki webowej oraz SEM/SEO odpowiada Daniel Świątkowski, Performance Marketing Director.
Nowa agencja – nowy CI
– Projektując nową komunikację staraliśmy się zwracać uwagę na to, że jesteśmy teraz jednym zespołem. Nasze logo ma to odzwierciedlać. Nie jesteśmy już Lemon Sky i JWT Warszawa, jesteśmy po prostu Lemon Sky JWT – mówił Mariusz Pitura.
Agencja zaprezentowała również nowe materiały video, nawiązujący do połączenia mood film oraz reel prezentujący najlepsze projekty w historii marek.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Efekty obecności na rynku nowej marki są już widoczne. Agencja zdobyła już pierwszych wspólnych klientów. Połączone zespoły mają za sobą pierwsze wspólne projekty realizowane dla marek z portfolio Bayer.
Słuchaj podcastu NowyMarketing