Lemon Sky JWT z kampanią 360 promującą nowy zasięg w Orange

Agencja Lemon Sky JWT przygotowała koncepcję promocji nowego zasięgu dostępnego dla klientów sieci Orange. W ramach kampanii agencja odpowiada za strategię działań we wszystkich kanałach, przygotowanie kreacji display wykorzystanych w kanałach online, a także materiałów outdoor.
O autorze
1 min czytania 2014-06-18

Koncepcja kreatywna wykorzystuje bardzo popularny wśród użytkowników smatfonów trend selfie. Na przygotowanej na potrzeby kampanii stronie www.nowyzasiegorange.pl użytkownicy mogą dodawać swoje selfie wykonane w różnych zakątkach Polski. Zdjęcia opatrzone najciekawszymi komentarzami codziennie będą nagradzane przez Jury. Dzięki zastosowniu mechanizmów społecznościowych, zdjęcia można dodawać również z poziomu galerii Facebooka, a za pomocą hashtagu #nowyzasieg – poprzez Instagram. Przesłane przez osoby biorące udział w konkursie zdjęcia, stworzą interaktywną mapę nowego zasięgu Orange.

Zabawa potrwa do 15 lipca br., a jej zakończenie zostanie uwieńczone specjalnym spotem emitowanym w TV oraz w internecie. W spocie pojawią się wybrane zdjęcia biorące udział w konkursie.

Działania będą również prowadzone w kanałach social media należących do Orange. Kampanię wspiera przeznaczony do TV i internetu spot, w którym Martyna Wojciechowska zachęca do udziału w konkursie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj