„Z Orlika na Stadion”: kampania Fundacji Orły Sportu z Robertem Lewandowskim, Jakubem Moderem i innymi gwiazdami futbolu

„Z Orlika na Stadion”: kampania Fundacji Orły Sportu z Robertem Lewandowskim, Jakubem Moderem i innymi gwiazdami futbolu
Rusza ogólnopolski turniej „Z Orlika na Stadion” organizowany przez Fundację Orły Sportu w ramach Programu Aktywna Szkoła. Działania wspiera Ministerstwo Sportu i Turystyki oraz Polski Związek Piłki Nożnej. W spotach wystąpili m.in. Robert Lewandowski i Kacper Urbański.
O autorze
1 min czytania 2024-09-12

Inicjatywa skierowana do młodych piłkarzy z całej Polski, otwiera przed nimi możliwość rozwijania sportowych umiejętności i spełnienia marzeń na największej piłkarskiej arenie w kraju.

Kampania dla Fundacji Orły Sportu, która zajmuje się upowszechnianiem kultury fizycznej, potrwa do listopada. Jej finałem będzie wydarzenie na Stadionie PGE Narodowym w Warszawie, zaplanowane na 19 listopada 2024 roku – dzień po meczu seniorskiej reprezentacji Polski ze Szkocją w Lidze Narodów. W finale zmierzy się aż 96 najlepszych drużyn z całego kraju, a dopingować ich będzie 20 tysięcy dzieci.

Celem projektu jest stworzenie platformy dla sportowej rywalizacji, która pozwoli dzieciom i młodzieży zaprezentować swoje umiejętności przed skautami i trenerami PZPN. Najlepsi zawodnicy i zawodniczki, wyselekcjonowani przez skautów PZPN, otrzymają zaproszenie na tygodniowe bezpłatne zgrupowanie z trenerami młodzieżowych reprezentacji Polski oraz możliwość udziału w treningu z selekcjonerem reprezentacji Polski.

Kampanię „Z Orlika na Stadion” promuje spot dostępny w telewizji i internecie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

„Z Orlika na Stadion” nie tylko promuje aktywność fizyczną i zdrowy styl życia wśród dzieci i młodzieży, ale także angażuje rodziców, nauczycieli oraz lokalne społeczności.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Za koncept kreatywny, koordynację współpracy ze sportowcami oraz landing page kampanii odpowiada agencja Stor9. Produkcję spotów TVC i digital oraz sesję zdjęciową, zrealizowało 9Production. Za postprodukcję odpowiada Xantus. Reżyserią spotu zajął się duet reżyserski Helena Ganjalyan & Bartosz Szpak, natomiast fotografie do kampanii wykonała Nina Eberhardt. Planowanie i zakup mediów leżą po stronie Media Context.

Zdjęcia: mat. pras.