„No Lonely Lunches” (pol. Żadnych samotnych lunchów) to akcja Cheestrings i Kids Help Phone, w ramach której logo pierwszej firmy produkującej przekąski zniknie na okres jesienny z opakowań. Zastąpi je numer telefonu Kids Help Phone 24/7, dający dostęp do e-usług związanym z utrzymaniem zdrowia psychicznego.
Przekąski Cheestrings z logo Kids Help Phone na opakowaniu dają dzieciom okazję do tego, aby wyciągnąć rękę w stronę rówieśnika doświadczającego samotnego lunchu.
Zobacz również
Badanie Fuse Insights wykonane na zlecenie Cheestrings objęło 500 kanadyjskich rodziców, których dzieci mają od 10 do 17 lat. Okazało się, że:
- Prawie połowa (46 proc.) dzieci czuje się mniej zadowolona z powrotu do szkoły, przy czym 77 proc. z nich twierdzi, że ma to związek z tym, jak układają się ich relacje z kolegami z klasy i przyjaciółmi.
- Prawie połowa (49%) dzieci, które stwierdziły, że czują się nieszczęśliwe w szkole, wskazała porę lunchu jako najtrudniejszą porę dnia.
- Co ciekawe, 37 procent ankietowanych przyznało, że ich dziecko często rozpoczyna rozmowę z dziećmi, które wyglądają na samotne, dzieląc się z nimi przekąskami.
– Ponieważ badania pokazują, że przekąski mogą być dobrym sposobem na przełamanie lodów, Cheestrings z przyjemnością współpracuje z Kids Help Phone w ramach kampanii No Lonely Lunches, która zachęca do rozmowy przy przekąsce Cheestrings – powiedziała Elyse Horrigan, Brand Manager Cheestrings – Ficello.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kampania będzie również obejmować reklamy online i outdoorowe. Pojawią się na nich przyciągające wzrok, skłaniające do myślenia ilustracje, podkreślające niektóre wyzwania, z jakimi zmagają się dziś dzieci. Grafiki wykonał Jiatong Liu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Cheestrings przekaże również 100 000 USD na rzecz Kids Help Phone, aby pomóc zapewnić młodym ludziom w Kanadzie całodobowe wsparcie w zakresie zdrowia psychicznego, gdy młodzi najbardziej tego potrzebują.
Zdjęcia: mat. pras.
PS OdKulis: kampania „Co za różnica” Stowarzyszenia mali braci Ubogich promuje wolontariat na rzecz osób samotnych i starszych
W najnowszym odcinku serii #OdKulis przedstawiamy kampanię społeczną „Co za różnica”, której celem jest zmniejszenie plagi samotności na co dzień dotykającej zwłaszcza seniorów.
PS2 Czy marki powinny podejmować się tematów związanych ze zdrowiem psychicznym [OPINIE]
Podejmowanie tematów związanych ze zdrowiem psychicznym przez marki – tak czy nie? Sprawdź opinie ekspertów.