W zakres obecnych kompetencji Maja wejdzie zarządzanie działaniami marketingu strategicznego i operacyjnego agencji oraz jej dalszy rozwój na rynku polskim i międzynarodowym. Ponadto będzie nadzorował realizację planów biznesowych, przygotowanie i wdrożenie oferty opartej na synergii działań online i offline oraz pozyskiwanie nowych źródeł przychodów.
Maj jest związany z branżą od 15 lat, z czego od 12 współpracuje z OS3. Posiada bogate doświadczenie, w przeszłości pełnił funkcje client service directora, warsaw branch managera, członka zarządu, managing directora i business development directora. Wykładowca, prelegent, coach, juror w konkursach reklamowych, autor wielu publikacji. Laureat nagrody AdMana 2013, przyznawanej przez miesięcznik „Press”. Od dwóch lat Maj jest członkiem zarządu OS3 Group SA, gdzie odpowiada za strategię sprzedaży, new business development oraz akwizycję nowych spółek portfelowych Grupy.
Zobacz również
Damian Rutkowski, pełniący dotychczas funkcję prezesa OS3, pozostaje członkiem zarządu i skupi się obecnie na nadzorze nad inwestycjami w spółkach portfelowych Grupy.