Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Think Kong z obsługą Rimmel na Instagramie

Z początkiem lipca agencja Think Kong rozpoczęła działania dla marki Rimmel na Instagramie.
O autorze
0 min czytania 2014-07-08

Think Kong zajmie się przygotowaniem strategii i całościową obsługą działań na Instagramie, a zakres kampanii powiązano z działaniami prowadzonymi w blogosferze, a także w innych kanałach social media. 

Projekt ze strony agencji koordynuje Agnieszka Jałowiec, senior social media consultant, przy wsparciu Anity Wojtaś – Jakubowskiej, client service directora. Kontrakt obejmuje roczną współpracę.