„Brokuły na parze, a ja bez pary na Tinderze”. Nagranie Grupy Chorten podbija internet

„Brokuły na parze, a ja bez pary na Tinderze”. Nagranie Grupy Chorten podbija internet
Grupa Chorten nagrała 15-sekundową rolkę pełną stwierdzeń typu „mleko odtłuszczone, a ja z tłuszczem” czy „śmietana osiemnastka, a ja prawie trzydziestka”. W ciągu kilku dni nagranie na FB obejrzało blisko 3 miliony widzów. Równie dobrze radzi sobie na YouTubie i TikToku.
O autorze
1 min czytania 2024-09-26

Krótkie, humorystyczne wideo podbijają social media już od dłuższego czasu. Ostatnio viralem stało się nagranie Elements Hotel & SPA, a teraz do tego grona dołącza polska grupa sklepów spożywczych Chorten.

W trwającej zaledwie 15 sekund rolce pod tytułem „Kiedy produkty nie poprawiają Ci humoru” widzimy młodą dziewczynę robiącą zakupy w jednym ze sklepów należących do Grupy Chorten. Jednak zamiast wkładać produkty do koszyka, klientka porównuje każdy z nich do samej siebie.

„Ziemniaki młode, a ja stara”, „śmietana osiemnastka, a ja prawie trzydziestka”, „brokuły na parze, a ja bez pary na Tinderze” – słyszymy. Dzięki temu żartobliwemu contentowi, opublikowana 24 września facebookowa rolka Grupy Chorten zdobyła już ponad 12 tys. reakcji i w ciągu kilku dni dotarła do blisko 3 milionów widzów. Równie dobrze radzi sobie na YouTubie i TikToku.

Nie brakuje komentarzy internautów, którzy dzielą się w nich przemyśleniami na temat pomysłu Grupy Chorten.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zdjęcie główne: Facebook

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS Tu są opinie o viralu Elements Hotel & SPA

Dlaczego wersja popularnego trendu na TikToku, którą odtworzył Elements Hotel & SPA okazało się fenomenem? Czy prostota wygrywa w social mediach? Ile „żyje” trend? Sprawdź opinie ekspertów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się