Lisek.App nowym pozycjonowaniem „Sklep pod ręką” promuje codzienne zakupy

Lisek.App nowym pozycjonowaniem „Sklep pod ręką” promuje codzienne zakupy
Lisek.App wprowadza nowe pozycjonowanie marki oraz platformę „Sklep pod ręką”. W nowej komunikacji marka podkreśla, że Lisek to najbliższy klientowi sklep, oferujący najwygodniejsze rozwiązania na codzienne zakupy.
O autorze
1 min czytania 2024-09-30

1 października br. startuje kampania Lisek.App „Sklep pod ręką. Zakupy z głowy”, której celem jest promowanie codziennych zakupów przy pomocy rozwiązań internetowych.

Zmiana komunikacji Liska to naturalny krok w rozwoju – z impulsowego rozwiązania w normalny sklep, który zaspokaja codzienne potrzeby klientów tu i teraz. W ciągu ostatnich miesięcy szczególnie powiększyła się oferta w kategorii świeżych produktów. W ten sposób Lisek dostosowuje się do potrzeb konsumentów, którzy poszukują sklepów z bogatą ofertą odpowiadającą na bieżące, codzienne potrzeby. Zakupy w Lisku klienci mogą robić przez aplikację dostępną na telefony z systemem Android i iOS oraz w sklepie online przez stronę lisek.app. Aplikację Liska do tej pory pobrało ponad 1,2 miliona osób.

Nowe pozycjonowanie

Nowe pozycjonowanie marki wyraźnie akcentuje, że Lisek to sklep. W kampanii reklamowej, pod hasłem „Sklep pod ręką. Zakupy z głowy”, bohaterowie w codziennych sytuacjach sięgają po produkty umieszczone w charakterystycznych online’owych ramkach, które wyglądają tak jak w aplikacji Liska. W ten sposób Lisek podkreśla, że niezależnie od miejsca, w którym znajduje się klient, sklep jest zawsze w zasięgu ręki, a dostawa następuje błyskawicznie. Bohaterami kampanii są rodzice – mamy i ojcowie opiekujący się dziećmi, a także osoby żyjące w pojedynkę. Z dzieckiem na ręku, ćwicząc jogę, w metrze, na rowerze czy w piżamie bohaterowie sięgają po produkty na śniadanie, obiad czy kolację.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Lisek jest bliżej klienta niż najbliższy sklep. Rano, w południe czy wieczorem i na każdą okazję. Mamy wystarczająco danych, żeby rozumieć klienta jak mały sklep za rogiem i odpowiedni model, żeby oferować mu asortyment dużego sklepu. Naszą kampanią chcemy w prosty sposób o tej bliskości powiedzieć i przekonać do siebie tych, którzy chcą kupować wygodnie na co dzień – przekonuje Justyna Sztengreber, dyrektor marketingu Lisek.App.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kampania będzie obecna w radiu i widoczna na ulicach wszystkich miast, w których działa Lisek, czyli w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Trójmieście, Poznaniu, Katowicach i Łodzi. Reklamy Liska będzie można zobaczyć na przystankach miejskich, ekranach, w metrze, autobusach, tramwajach i SKM. Marka będzie również promować się online, na portalach społecznościowych i stronach internetowych. Za koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja reklamowa Feeders, a działania związane z planowaniem mediów realizuje agencja Zenith.

Zdjęcia: mat. pras.