Uśmiechnij się z Dr Clown. Z okazji Dnia Uśmiechu fundacja opowie w komunikacji miejskiej o terapii śmiechem

Uśmiechnij się z Dr Clown. Z okazji Dnia Uśmiechu fundacja opowie w komunikacji miejskiej o terapii śmiechem
4 października przypada Światowy Dzień Uśmiechu. Z tej okazji, Fundacja Dr Clown zaprasza do świętowania w 12 miastach Polski, w których zorganizowane zostaną specjalne przejazdy miejskimi autobusami i tramwajami. Wolontariusze opowiedzą w nich o znaczeniu terapii śmiechem.
O autorze
1 min czytania 2024-10-03

Światowy Dzień Uśmiechu obchodzony jest od 1999 roku. Jego pomysłodawca to Harvey Ball, twórca tzw. smiley face – znanego na całym świecie symbolu żółtej, uśmiechniętej twarzy. W tym dniu, Fundacja Dr Clown chce przypomnieć o tym, jak ważne w życiu są życzliwość, bezinteresowny uśmiech i radość życia. 

– W ciągu 25 lat naszej działalności wywołaliśmy już w Polsce ponad milion uśmiechów. Środki zbierane przez fundację, m.in. z wpłat , są przeznaczane w dużej mierze na finansowanie szkoleń Doktorów Clownów, ich wyposażenia i dojazdów oraz na organizację dobroczynnych akcji specjalnych. Wspieramy procesy leczenia naszych podopiecznych poprzez wykorzystanie dobroczynnych właściwości uśmiechu. Dobry humor, uśmiech i życzliwość wobec innych mają ogromne znaczenie dla zdrowia psychicznego i fizycznego obu stron tych relacji. Chcemy o tym przypominać tak w Dzień Uśmiechu, jak i przez cały rok – mówi Agata Bednarek, prezeska Fundacji Dr Clown

Terapia śmiechem w komunikacji miejskiej

4 października, w 12 polskich miastach, Doktorzy Clowni będą opowiadać o Fundacji i terapii śmiechem w miejskich autobusach i tramwajach, udostępnionych dzięki uprzejmości lokalnych przewoźników. Pełna lista miast, w których odbywa się akcja oraz numerów poszczególnych linii autobusowych dostępna jest tutaj

Fundacja Dr Clown rozpoczyna także współpracę z Fujifilm, japońskim koncernem technologicznym. Firma działa m.in. w obszarze fotografii, urządzeń i systemów medycznych – zarówno z zakresu profilaktyki, diagnostyki i terapii, jak i systemów poligraficznych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Realizując cel grupy „Podarujmy światu więcej uśmiechu”, staramy się nie tylko tworzyć produkty i usługi, ale angażować w ważne inicjatywy. Mamy nadzieję, że dzięki współpracy Fundacji Dr Clown z Fujifilm kilka tysięcy małych pacjentów podczas wizyt w szpitalach nie tylko otrzyma od Doktorów Clownów powód do uśmiechu, ale też zatrzyma go na pamiątkowym zdjęciu – mówi Paweł Augustyn, Prezes i Dyrektor Zarządzający Fujifilm w Regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się