Kampania „Dzieciństwo bez przemocy” obejmuje zarówno działania na szczeblu ogólnopolskim, jak i lokalnym, angażując różne instytucje i firmy w Polsce. Akcja potrwa do 19 listopada 2024 roku, na który przypada Międzynarodowy Dzień Przeciwdziałania Przemocy Wobec Dzieci.
Lidl dołącza do akcji, której hasło przewodnie „Przemoc odbiera dziecku moc. Wspieraj dzieciństwo mocy bez przemocy” będzie można usłyszeć we wszystkich sklepach sieci od 8 października br.
Zobacz również
– Z radością wspieramy kampanię na szczeblu ogólnopolskim i promujemy tak ważne komunikaty we wszystkich naszych sklepach. Inicjatywa ta ma na celu przeciwdziałanie przemocy, budowanie bezpieczniejszego środowiska dla dzieci oraz promowanie idei uważnego rodzicielstwa. Cieszymy się, że jako Lidl Polska możemy dołączyć do działań, które przyczyniają się do wychowania zdrowych, pewnych siebie i szczęśliwych młodych ludzi. Nasze zaangażowanie w tę kampanię to dla nas wyraz społecznej odpowiedzialności biznesu i dbałości o dobrostan przyszłych pokoleń. Mamy nadzieję, że dzięki naszemu wkładowi przesłanie kampanii dotrze do jeszcze większej liczby osób – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Dyrektorka ds. Corporate Affairs and CSR w Lidl Polska.
– Cieszymy się, że tak duża marka jak Lidl zaangażowała się w naszą kampanię. Wierzymy, że dzięki tej współpracy osoby z całej Polski dowiedzą się, jak tworzyć bezpieczniejszy świat dla dzieci i jak reagować na przemoc. Hasło kampanii Dzieciństwo bez Przemocy – Wspieraj dzieciństwo mocy, bez przemocy – zyska jeszcze większy zasięg, inspirując do działania i zwiększając świadomość w kwestii ochrony najmłodszych – dodaje Wiktoria Kinik, rzeczniczka prasowa Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.
źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing