Pracuj.pl wraca do świata animowanych zwierząt, które reprezentują różne historie osób poszukujących pracy. Tym razem to bóbr Bartosz jest głównym bohaterem spotu. Śledzimy jego losy podczas procesu zmiany pracy, w czym aktywnie pomaga mu serwis Pracuj.pl. W filmie możemy zobaczyć także sympatyczne surykatki, będące odzwierciedleniem Pracuj.pl.
– Kampania „W środowisku Pracuj.pl” to nie tylko opowieść o zmianach w życiu naszych bohaterów, ale także o zmianach w podejściu do rekrutacji. Dzięki kreatywnej narracji i nowoczesnej animacji chcemy pokazać, jak dobrym Pracuj.pl jest partnerem w poszukiwaniu nowej, lepszej pracy, łącząc pasję i profesjonalizm – mówi Anita Głowacka, Specjalistka ds. Promocji Marki w Pracuj.pl.
Zobacz również
Cyfrowo wygenerowane zwierzęta w najnowszej kampanii cechuje większy realizm, niż miało to miejsce we wcześniejszych jej odsłonach, a cała animacja ma nowocześniejszy wygląd. Za produkcję odpowiedzialne jest studio Platige Image. Film został w całości wykreowany komputerowo (full CG), co umożliwiło stworzenie unikalnego i szczegółowego oraz bliskiego widzom świata. Mieszkanie głównego bohatera – bobra – oraz świat Pracuj.pl tworzą przestrzeń, w której inżynier Bartosz znajduje idealnie dopasowaną do siebie pracę. Dzięki połączeniu kreatywności z kontekstem bliskim odbiorcom kampania zyskuje na autentyczności.
– Animacja postaci w tym projekcie to jeden z ważniejszych środków wyrazu, zaraz obok oświetlenia i kreacji samych modeli oraz otoczenia. Wszyscy animowani bohaterowie to personifikowane, futrzaste zwierzaki, które wymagały wysiłku wielu utalentowanych artystów. Rig animacyjny, grooming, przepięknie przygotowane ubrania oraz symulacje tkanin, to procesy wymagające, ale nadzwyczaj satysfakcjonujące – podkreśla Maciej Szewczenko, Creative Art/CG Supervisor w Platige Image.
Nowe otwarcie i nowi bohaterowie
Nowa odsłona „W środowisku Pracuj.pl” wystartowała 7 października 2024 roku. W ramach kampanii wykorzystany został szeroki miks mediów obejmujący obecność w telewizji, serwisach VOD, social mediach, kinie i współprace płatne z mediami.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja 2012, za realizację spotów odpowiada studio postprodukcji i animacji Platige Image, za zakup i planowanie mediów — agencja mediowa Spark Foundry. Komunikację projektu wspierają agencje ANDO (social media), Linkleaders (PR earned) oraz GoldenSubmarine (działania B2B).
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcie główne: mat. pras.