Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Chcesz wygrać bilet na „IAB HowTo: Nowe horyzonty w influencer marketingu”? Sprawdź agendę, zapisz się do newslettera NM i weź udział w konkursie.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Nowe technologie w sponsoringu sportowym InPost

Nowe technologie w sponsoringu sportowym InPost
InPost, strategiczny sponsor reprezentacji Polski w piłce nożnej, wykorzystał innowacyjną technologię, by umożliwić młodym kibicom przeżycie wyjątkowych doświadczeń.
O autorze
1 min czytania 2024-10-17

W ostatnich miesiącach InPost konsekwentnie realizuje niestandardowe projekty komunikacyjne związane ze sportem, jak kontekstowe reklamy na bandach LED podczas meczów reprezentacji Polski w piłce nożnej, czy specjalny Paczkomat® InPost, postawiony we wsi Hiszpania, w ramach aktywacji partnerstwa Grupy InPost z klubem Atletico Madryt. Podczas październikowych meczów reprezentacji Polski marka znowu zaskoczyła.

InPost i PZPN przygotowali wspólnie z firmą technologiczną Awabot specjalnego robota, który został wykorzystany przez podopiecznych Fundacji Herosi, do zdalnego uczestniczenia w najważniejszych momentach podczas meczów reprezentacji Polski z Portugalią oraz Chorwacją. Specjalny robot pozwolił dzieciom przebywającym w szpitalu, wirtualnie przywitać piłkarzy wychodzących z autokaru, porozmawiać z nimi, zobaczyć kulisy szatni oraz strefy, w której zawodnicy ustawiają się przed pierwszym gwizdkiem. Inicjatywa ta umożliwiła dzieciom przeżycie niezapomnianych, sportowych emocji, chociaż nie były one fizycznie obecne na stadionie.

fot. Robot dostarczony przez InPost przy współpracy z PZPN i Awabot.

fot. Robot InPost umożliwił dzieciom zwiedzanie stadionu przed meczem.

fot. Dzieci, poprzez robota, miały kontakt z Cristiano Ronaldo.

fot. Rober Lewandowski porozmawiał z podopiecznymi Fundacji Herosi.

– Jesteśmy firmą technologiczną, która chce zmieniać otaczający nas świat, dlatego jesteśmy dumni, że mogliśmy przygotować innowacyjną aktywację sponsoringową, która sprawiła wiele radości dzieciakom przebywającym aktualnie w Instytucie Matki i Dziecka. InPost to lider w wielu obszarach, dlatego wprowadzamy do Polski rozwiązania stosowane podczas największych wydarzeń sportowych na świecie, jak wyścigi F1, czy mecze Ligi Mistrzów – powiedział Marek Szkolnikowski, dyrektor ds. sponsoringu międzynarodowego w Grupie InPost.

– PZPN chce realizować ciekawe projekty sponsoringowe w polskim sporcie wspólnie ze swoimi partnerami biznesowymi. InPost to idealny partner to realizowania innowacyjnych działań, które łączą ludzi. Mamy nadzieję, że w przyszłości jeszcze nie raz zaskoczymy wspólną inicjatywą – wskazał Sekretarz Generalny PZPN Łukasz Wachowski

Aktywacja sponsoringowa InPost z robotem to pierwsze wykorzystanie tego typu technologii podczas wydarzenia sportowego w Polsce.

Zdjęcia dzięki uprzejmości PZPN. Aut.: Łukasz Grochala.
Zdjęcie główne: Dzieci z Fundacji Herosi mogły zobaczyć szatnię kierując robotem zdalnie.

Artykuł sponsorowany powstały we współpracy z InPost.

PS Grupa InPost Oficjalnym Partnerem Atlético Madryt