TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Plush rozpoczyna współpracę z Łatwogangiem

Plush rozpoczyna współpracę z Łatwogangiem
Marka Plush łączy siły z jednym z internetowych twórców – Łatwogangiem. Nową współpracę rozpoczyna specjalna oferta abonamentu oraz kampania, w której główną rolę odgrywa... ogromna stopa influencera.
O autorze
1 min czytania 2024-10-18

Łatwogang to twórca internetowy, który autentycznością porwał za sobą wiele osób i zbudował wierne grono odbiorców. Działa głównie na TikTok-u, gdzie obserwuje go 2 mln osób oraz Instagramie, gdzie ma 715 tys. obserwujących. Jeden z postów, który pobił rekord „lajków” na polskim Instagramie (ponad 1 280 000 polubień) to zdjęcie jego stopy. To właśnie Łatwogang zawiesił billboard „Witamy w Bydgoszczy” przy wjeździe do Warszawy, a także przeszedł pieszo drogę ze stolicy do Krakowa, a niebawem wyruszy w podróż rowerem z Wrocławia do… Afryki.

Łatwogang i Plush rozpoczynają współpracę i planują zaskakiwać niestandardowymi akcjami na wielką skalę. Pierwszą z akcji jest zawieszenie siatki z ogromną stopą w centrum Warszawy, którą Ławtogang wybrał jako launch wspólnych działań.

Łatwooferta w Plushu

Łatwogang przejmuje również ofertę Plusha i wprowadza – jakżeby nie inaczej – Łatwofertę, w której na start pojawi się coś zupełnie nowego – Abonament… na pół!

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko

Słuchaj podcastu NowyMarketing