Plush rozpoczyna współpracę z Łatwogangiem

Plush rozpoczyna współpracę z Łatwogangiem
Marka Plush łączy siły z jednym z internetowych twórców – Łatwogangiem. Nową współpracę rozpoczyna specjalna oferta abonamentu oraz kampania, w której główną rolę odgrywa... ogromna stopa influencera.
O autorze
1 min czytania 2024-10-18

Łatwogang to twórca internetowy, który autentycznością porwał za sobą wiele osób i zbudował wierne grono odbiorców. Działa głównie na TikTok-u, gdzie obserwuje go 2 mln osób oraz Instagramie, gdzie ma 715 tys. obserwujących. Jeden z postów, który pobił rekord „lajków” na polskim Instagramie (ponad 1 280 000 polubień) to zdjęcie jego stopy. To właśnie Łatwogang zawiesił billboard „Witamy w Bydgoszczy” przy wjeździe do Warszawy, a także przeszedł pieszo drogę ze stolicy do Krakowa, a niebawem wyruszy w podróż rowerem z Wrocławia do… Afryki.

Łatwogang i Plush rozpoczynają współpracę i planują zaskakiwać niestandardowymi akcjami na wielką skalę. Pierwszą z akcji jest zawieszenie siatki z ogromną stopą w centrum Warszawy, którą Ławtogang wybrał jako launch wspólnych działań.

Łatwooferta w Plushu

Łatwogang przejmuje również ofertę Plusha i wprowadza – jakżeby nie inaczej – Łatwofertę, w której na start pojawi się coś zupełnie nowego – Abonament… na pół!

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko

Słuchaj podcastu NowyMarketing