Podsumowanie działań reklamowych w internecie w lipcu 2014 r. wg AdReport

Porównując ilość kampanii reklamowych wyemitowanych w czerwcu i lipcu można zauważyć zmniejszenie ich natężenia w formie displayowej i na FB.
O autorze
1 min czytania 2014-08-18

Zdjęcie royalty free z Fotolia

Najpopularniejszą formą reklamy w lipcu był ponownie billboard (48,38 proc.), następnie box (20,31 proc.) oraz skyscraper (14,99 proc.). Najrzadziej stosowany był expand (2,03 proc.) i layer (3,40 proc.). Na Facebooku w lipcu zarejestrowano 113 nowych kampanii. Największą aktywność reklamową odnotowano, podobnie jak w zeszłym miesiącu, w branży handlowej (37,17 proc.). Na drugim miejscu, i  tu nastąpiła zmiana, uplasowały się finanse (10,62 proc.), następnie telekomunikacja (8,85 proc.). Najmniejszą aktywność wykazała edukacja (0,88 proc.).W przeciwieństwie do poprzedniego miesiąca branża związana z komputerami i audio video, mediami i książkami, nie miała żadnej aktywności reklamowej.  W komunikatorach pojawiło się 14 nowych kampanii. Największą aktywnością reklamową odznaczała  się branża telekomunikacyjna (38,46 proc.) oraz żywnościowa (21,43 proc.). Branże związane z komputerami i audio video, motoryzacja oraz napoje i alkohole uplasowały się na podobnym poziomie 7,14 proc. zanotowanych działań.

W reklamie displayowej w lipcu, podobnie jak w czerwcu, swoją intensywnością działań odznaczyły się branże handlowa (16,27 proc.) oraz mediowa, książkowa, cd i dvd (8,79 proc.). Aktywność poniżej 1 punktu procentowego zaliczyły dwie branże – usługi dla biznesu (0,9 proc.) oraz produkty do użytku domowego (0,31 proc.). Ogółem zarejestrowano 2929 kampanii displayowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj