Film powstał z inicjatywy firmy Profitroom – dostawcy technologii rezerwacyjnych. Jego celem jest zwrócenie uwagi na trudy i wyzwania, z jakimi mierzą się hotelarze. Stawiają czoła codziennym wyzwaniom: od nagłych awarii i kaprysów pogody przez brak rezerwacji, trudnych gości, po presję związaną z dostarczaniem usług na najwyższym poziomie.
– Pracując z większością polskich hoteli, chcieliśmy oddać hołd dla wszystkich wykonujących ten trudny zawód. Hotelarze to codzienni bohaterowie stojący za pięknymi wspomnieniami gości z wyjątkowych pobytów wakacyjnych czy służbowych – powiedział Marcin Dragan, założyciel i prezes Profitoom.
Zobacz również
Główną rolę w filmie odgrywa dyrektor generalny hotelu, który na samym początku klipu znajduje się pod wodą w pełnym uniformie. To główny fragment filmu, który każdy oglądający może odebrać na swój własny sposób. Oprócz niego widzowie mogą zobaczyć także innych pracowników hotelu – od recepcji, przez housekeeping, po kuchnię – którzy wspólnie dbają o każdy szczegół pobytu gości. Widzowie stają się świadkami różnych sytuacji, z którymi na co dzień mierzą się hotelarze.
Dodatkowo Profitroom stworzył stronę internetową 1000stories.com, zachęcając hotelarzy do dzielenia się swoimi zawodowymi opowieściami.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Naszym celem jest zgromadzenie tysięcy hotelowych historii. Chcemy stworzyć przestrzeń, w której hotelarze, mogą opowiadać o swoich doświadczeniach, które każdego dnia napędzają ich do dalszej pracy – skomentowała Justyna Michalczyk, Chief Marketing Officer w Profitroom.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Twórcy filmu podkreślają, że pomimo trudnych i stresujących sytuacji, hotelarze wciąż kochają swoją pracę, czerpiąc energię z kontaktu z gośćmi oraz współpracownikami.
Za koncepcję, scenariusz i realizację odpowiada agencja Mova Film a miejscem nagrania filmu był Hotel Narvil w Serocku.
Zdjęcie główne: YouTube