Jak wskazuje nazwa Dla Kolegi Pytam, celem akcji jest dostarczenie odpowiedzi na nurtujące pytania związane z męskim zdrowiem, a tym samym zachęcenie mężczyzn do zadbania o siebie. Na stronie internetowej kampanii znajduje się baza wiedzy, gdzie poza artykułami i infografikami umieszczono filmy w formacie Q&A z ekspertami PZU Zdrowie – urologiem, ale także psychologiem, ponieważ motywacja do badań i zwalczanie przekonań jest kluczowym aspektem skuteczności profilaktyki.
Linia kreatywna tegorocznej akcji Dla Kolegi Pytam opiera się na interpretacji klasycznych motywów sztuki w kontekście profilaktyki zdrowotnej. Wygenerowane za pomocą AI dzieła prezentują współczesny wygląd oraz wąsy, czyli listopadowy symbol troski o męskie zdrowie.
Zobacz również
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W mediach społecznościowych ilustracje zostały opatrzone hasłami, wykorzystującymi grę słów łączących je z męską profilaktyką. Kolejne kreacje będą systematycznie publikowane na profilach społecznościowych PZU Zdrowie.
W komunikację akcji „Dla Kolegi Pytam” zaangażowano także twórców internetowych, którzy – w swoim stylu – będą zachęcać przez cały listopad do profilaktyki: Adam Ptak, Dawid Tymański, Karol Majchrzak i Potr Karwala z modowej grupy Dandycore (@dandycore), copywriter i pisarz bajek dla dzieci Marcin Malec (@macinmalec), recenzent męskich kosmetyków Filip Zaręba (@popraw_wons) i trener personalny Jakub Bednarczyk (@strongeralthete).
źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko