Jak donoszą badania, rak prostaty jest najbardziej powszechnym rodzajem nowotworu wśród mężczyzn. Inicjatywa „Mosznowładcy”, istniejąca od 2014 roku, powstała, aby przekonywać panów do badań profilaktycznych. W ramach akcji można skorzystać z bezpłatnych konsultacji i USG w mobilnym gabinecie odwiedzającym największe polskie miasta, a także zapisać się na badania przesiewowe pod kątem wykrywania podwyższonych markerów nowotworowych prostaty. „Mosznowładcy” uczą też, jak badać się samodzielnie i na jakie objawy należy zwracać uwagę.
W tym roku „Mosznowładcy” postanowili skupiać się nie tylko na ryzyku choroby nowotworowej wśród panów, ale także na zdrowiu psychicznym. „Każdego roku na polskich drogach ginie blisko 3000 osób, ale ponad 5300 odbiera sobie życie. 85% to mężczyźni. Wyciągnij rękę do swoich przyjaciół. Porozmawiaj z nimi. O zdrowiu, nie tylko tym fizycznym” – czytamy na oficjalnej witrynie kampanii.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Znakiem rozpoznawczym kampanii „Mosznowładcy” są zdjęcia prezentujące panów z charakterystycznym, bujnym wąsem. W tym roku, po sesji fotograficznej wykonanej m.in. w zbrojach, bez skarpet i w szlafrokach, przyszedł czas na zdjęcia w strojach magnatów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcia: www.mosznowladcy.pl
PS Mosznowładcy sezon 2023 – po raz kolejny centra G City wspierają prozdrowotną akcję dla mężczyzn
Trwa jubileuszowa edycja kampanii Mosznowładcy, która na stałe wpisała się w kalendarz wydarzeń wielu polskich miast! Jej organizatorem i pomysłodawcą jest Fundacja Kapitan Światełko.