Mosznowładcy sezon 2023 – po raz kolejny centra G City wspierają prozdrowotną akcję dla mężczyzn

Trwa jubileuszowa edycja kampanii Mosznowładcy, która na stałe wpisała się w kalendarz wydarzeń wielu polskich miast! Jej organizatorem i pomysłodawcą jest Fundacja Kapitan Światełko.
O autorze
1 min czytania 2023-11-23

W tym roku akcję aktywnie wspiera aż siedem centrów handlowych należących G City Europe. W ramach tego projektu wszyscy chętni panowie mogą wykonać bezpłatne badania pod kątem wczesnego wykrywania nowotworów jąder oraz prostaty. 

Od dekady twórcom kampanii Mosznowładcy przyświeca jeden cel – zachęcanie mężczyzn do dbania o swoje zdrowie intymne i umożliwienie im skorzystania z bezpłatnej profilaktyki nowotworów jąder i prostaty. Na przestrzeni tych lat kampania rozrosła się i nabrała rozmachu. Dzięki wsparciu G City (dawniej Atrium) na tegorocznej mapie kampanii pojawiło się wiele nowych lokalizacji, a badania są realizowane przez niemal trzy miesiące – od końca września do początku grudnia! 

W tym roku kampanię aktywnie wspiera aż siedem centrów należących do G City Europe (dawniej Atrium European Real Estate). Z bezpłatnych badań skorzystali już klienci białostockiego CH Biała, warszawskiej galerii Atrium Targówek, wrocławskiej Galerii Dominikańskiej, bytomskiej Plejady, Focusa w Bydgoszczy i pilskiej galerii Kasztanowa. Na początku grudnia Mosznowładcy zawitają do warszawskiej Promenady.  

Mamy świadomość, że nasze centra handlowe są znaczącymi ośrodkami życia społeczno-towarzyskiego, a ich wysoka odwiedzalność stanowi olbrzymi potencjał w dotarciu do szerokiej grupy odbiorców. Profilaktyka to ważny społecznie temat i dlatego co roku chętnie wspieramy kampanię Mosznowładcy i, kiedy tylko to możliwe, angażujemy się także w inne akcje prozdrowotne, ułatwiając lokalnym społecznościom dostęp do bezpłatnych badań. Na początku grudnia w Atrium Kasztanowa w Pile, realizowane będzie kolejne wydarzenie, tym razem skierowane do kobiet – Biustowniczki. Już teraz serdecznie na nie zapraszamy i zachęcamy do śledzenia aktualności na stronach internetowych i w social mediach naszych galerii – mówi Małgorzata Komarczuk, Group Head of Marketing, G City Europe. 
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach akcji można skorzystać z bezbolesnych, nieinwazyjnych badań USG jąder oraz przesiewowych badań poziomu PSA, markera nowotworu prostaty. Co roku badania przyciągają tłumy mężczyzn w galeriach handlowych na terenie całej Polski. W poprzednich edycjach łącznie przebadano blisko 25 000 mężczyzn, z czego w samym ubiegłym roku 7000. Zdiagnozowano 184 nowotworów. Dzięki tym bezpłatnym badaniom osoby z wykrytą nieprawidłowością mogą wcześniej zacząć się leczyć i rozwiązać problem z mniejszymi konsekwencjami dla swojego zdrowia. Nowotwory rozwijają się bardzo szybko i każdy miesiąc ma znaczenie. 

Więcej informacji o kampanii oraz placówkach, w których można wykonać badanie znajduje się tutaj: https://mosznowladcy.pl/harmonogramhttps://mosznowladcy.pl/

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się