Nina Żukowska ma wieloletnie doświadczenie w organizacji wydarzeń dla czołowych marek w Polsce. Jej projekty zdobywały wielokrotnie nagrody w konkursie Złote Spinacze. Poza działalnością projektową, Nina jest aktywna na polu edukacyjnym – ponad 3700 uczestników wzięło udział w jej szkoleniach i mentoringach, a jej e-booki o tematyce eventowej sprzedają się nie tylko w Polsce, ale również w Europie, USA i Indiach. W ostatnich latach skupiła się na badaniu psychologii eventów i neuroróżnorodności, aby projektować wydarzenia przyjazne dla mózgu, podnoszące satysfakcję uczestników i efektywność realizacji celów. Jest autorką e-booka poświęconego organizacji „Neuroeventów”.
– Poznaliśmy Ninę podczas szkoleń naszego zespołu i od razu wiedzieliśmy, że to nie będzie tylko edukacyjna znajomość. Jej podejście do eventów i zaangażowanie idealnie wpisują się w naszą filozofię. Pracując w branży od 20 lat, wiem, że łącząc siły możemy zrobić wiele dobrego, zarówno dla naszych klientów, jak i dla inicjatyw CSR, które są ważnym filarem naszych działań. Wierzę, że profesjonalizm i zaangażowanie Niny będą ogromnym wsparciem w dalszym rozwoju TTage i pomogą nam osiągać jeszcze ambitniejsze cele – podkreśla Krzysztof Myszkowski, CEO TT Age.
Zobacz również