Usługa międzynarodowych wysyłek jest dostępna zarówno dla właścicieli sklepów internetowych, jak i dla prywatnych sprzedawców. Ceny oferowane przez InPost są konkurencyjne wobec innych propozycji dostępnych na rynku, a ponadto na użytkowników czeka dodatkowa liczba InCoinów zapisywanych na koncie za każdą przesyłkę międzynarodową.
Przesyłek można odebrać w Paczkomatach znanych z polskich podwórek, a także w punktach PUDO zlokalizowanych w Paryżu, Madrycie, Brukseli, Lizbonie czy Rzymie.
Zobacz również
Wiadomością o nowościach w ofercie Grupy InPost podzielił się na LinkedInie sam Rafał Brzoska, prezes i założyciel Grupy InPost.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– To przełomowe rozwiązanie dla naszych klientów – zarówno indywidualnych, jak i biznesowych. Obecnie na rynku nie ma wygodniejszej i tańszej usługi cross network do tak szerokiej sieci. Nadanie przesyłki międzynarodowej jest równie proste, jak nadanie przesyłki krajowej. Wystarczy włożyć ją do najbliższej maszyny Paczkomat®️ w Polsce, aby wkrótce trafiła do maszyny Paczkomat lub punktu PUDO w Paryżu, Madrycie, Brukseli, Lizbonie bądź Rzymie. Nasza usługa logistyki międzynarodowej to także idealne rozwiązanie dla firm, które szukają szybkiej, sprawnej i atrakcyjnej cenowo logistyki dla swoich europejskich klientów – mówi Brzoska.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Dodaje też, że już niebawem jego firma ma w planach wprowadzenie usługi przesyłek międzynarodowych również na terenie Wielkiej Brytanii.
Zdjęcia: mat. pras. Grupy InPost