Marka Lech w swojej najnowszej akcji zachęca do tego, aby zwolnić i łapać chwile. Najlepiej – kończąc pracę punktualnie, żeby łapać chwile, a nie nadgodziny. Dlatego w Warszawie pojawił się wyjątkowy Lechowy billboard, częstujący piwem Lech Free 0,0% tych, którzy zdecydowali się zakończyć dzień pracy punktualnie. Marka chce w ten sposób zwrócić uwagę na to, jak ważne jest dbanie o balans i czas dla siebie.
– Billboard symbolicznie wyciąga z biura tych, którzy powinni nieco zwolnić. Lech przypomina im o tym, jak ważne jest łapanie chwil. Na co dzień ciężko pracujemy, ale od 17:01 każdemu należy się chwila oddechu – mówi Jakub Michalski, Brand Manager marki Lech.
Specjalny billboard marki Lech stanął w Warszawie przy ulicy Burakowskiej – w okolicy znanej z licznych biurowców. Akcji towarzyszy także wprowadzenie do punktów sprzedaży limitowanej edycji Lecha Free 0,0% ze zmienioną etykietą.
Za koncepcję i realizację kampanii oraz za działania z zakresu PR i influencer marketing odpowiada VML. Produkcją billboardu zajęło się The Production, a produkcją materiałów wizualnych – Parano Films. Za zakup mediów odpowiada Zenith.
Artykuł reklamowy powstały przy współpracy z marką Lech.