Poznaj prelegentów Imagination Day 2024 [PATRONAT]

Poznaj prelegentów Imagination Day 2024 [PATRONAT]
Imagination Day to święto kreatywności. W dniach 28-29 listopada w Warszawie najnowszymi analizami i spostrzeżeniami na temat przyszłości marketingu oraz kluczowych trendów kształtujących rynek podzielą się m.in. przedstawiciele Apple, WARC, Bang & Olufsen i zdobywca Grand Prix Cannes Lions 2024 w kategorii pharma.
O autorze
2 min czytania 2024-11-18

Cel Imagination Day od pierwszej edycji pozostaje ten sam – inspirować i pobudzać kreatywność każdego z uczestników, którą będzie mógł wykorzystać w codziennej pracy. Niezależnie od tego czy to dział marketingu, kreacji, produkcji, strategii czy praca twórcza.

Prelegenci Imagination Day 2024

Simon Clowes, Managing Creative Director w Apple, w wystąpieniu „Creativity as a Spiritual Practice” zgłębi rolę kreatywności jako ścieżki do samopoznania i duchowego rozwoju. Clowes pokaże, jak kreatywność może pomóc odnaleźć spokój i wyrażać autentyczność w świecie pełnym napięć i rozproszeń.

Aditya Kishore, Insight Director WARC, przedstawi podczas swojej sesji najważniejsze wnioski z najnowszej edycji raportu WARC „Marketer’s Toolkit”, który od 14 lat jest kluczowym źródłem informacji dla marketerów. Obejmuje analizę pięciu głównych trendów, które mogą znacząco wpłynąć na strategie marketingowe w najbliższych latach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Paul Collins, Global Creative Director marki Bang & Olufsen, opowie o wyzwaniach, jakie stoją przed ponad 100-letnią marką w kontekście przyciągania nowej generacji odbiorców luksusowych produktów.

Tomas Gonsorcik, Global Chief Strategy Officer w DDB Worldwide, odkryje naukę stojącą za emocjami, ich wpływ na podejmowanie decyzji i ich kluczowe znaczenie dla przyszłości biznesu. Poprzez praktyczne przykłady, unikalne dane i nowe spojrzenie na kreatywność, Tomas zaprosi uczestników do przemyślenia strategii biznesowych – zaczynając od serca.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Atiya Zaidi, Chief Executive Officer i Chief Creative Officer BBDO Pakistan, w wystąpieniu „The Case for Imperfection” skoncentruje się na wartości niedoskonałości w erze cyfrowej, gdzie presja na perfekcję jest wszechobecna. Przedstawiając swoje podejście, odkryje, jak autentyczność i akceptacja niedoskonałości mogą stać się cenną przewagą.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W gronie prelegentów pojawi się również Guillermo Aracena, Creative Director, zwycięzca Cannes Lions 2024 Grand Prix za innowacyjny projekt zrealizowany w obszarze Pharma. W swojej prezentacji pt. „From Smart to Genius” zabierze uczestników w inspirującą podróż pokazującą, jak wykorzystać kreatywność na najwyższym poziomie.

Oops, We Did It Again! – Kerstin „Kessu” Raidma i Alvar Lonks, Creative Directors w Tabasco, opowiedzą niezwykłą historię o tym, jak dzięki odważnej kreatywności i współpracy z klientem przekształcili małą markę w jedną z najbardziej rozpoznawalnych i uwielbianych w Estonii. Uczestnicy dowiedzą się, jak skutecznie wykorzystać humor i odwagę, aby podbić media publiczne i społecznościowe, jak reagować z superszybkością na bieżące wydarzenia oraz jak przekształcić wyzwania w sukces, zachowując przy tym poczucie humoru.

Na scenie pojawi się Sandra Bold, dyrektor kreatywna w VML Amsterdam, z inspirującym wystąpieniem „Love what you hate about your country”, podczas którego pokaże, jak nawet to, co nas irytuje, może inspirować do tworzenia wyjątkowych rzeczy.

Tomas Ramanauskas, entrepreneur, creativity speaker zaprasza na wyjątkową podróż w czasie w swojej prezentacji „ALWAYS LOOK BACK!”. Tomas zwraca uwagę na zjawisko naszej kultury, która obsesyjnie goni za nowościami, trendami i wszystkim, co dzieje się „tu i teraz”. A co by było, gdybyśmy na chwilę zwolnili i spojrzeli wstecz? W ciągu ostatnich 200 lat reklama stworzyła prawdziwe arcydzieła, które ukształtowały branżę kreatywną.

Poza nimi, na konferencji wystąpią również:

  • Persia Bantin – Senior Customer Success Executive | LIONS Intelligence,
  • Jerzy Holub – Vice President Marketing & Communications, Mastercard, Wojciech Borowski – Group CEO, McCANN Poland,
  • Sven Huberts – President, Global Innovation & Experience, Dentsu and President, Dentsu Lab,
  • Bartłomiej Serafiński – Founder, CEO, Touchideas,
  • Wioletta Klimczak –Ceo & Cofounder, IT Girls, Kinga Bednarska/Anna Ziemkiewicz – Creatives, Brain,
  • Martyna Wyrzykowska – Managing Director, Sexed,
  • Adam Smereczyński – Chief Creative Officer (CCO), 180heartbeats + Jung von Matt, Aleksander Frydrych – Creative Innovation Officer, 180heartbeats + Jung von Matt,
  • Vladimír Zikmund – Creative Director at ZARAGUZA, David Červený – Strategy Director at ZARAGUZA.

Przestrzeń do networkingu

Imagination Day to okazja do spotkań z przedstawicielami wiodących marek, agencji reklamowych, agencji mediowych.

Podczas konferencji odbędzie się pokaz najbardziej kreatywnych kampanii świata: CANNES LIONS WINNERS 2024.

Bilety można nabyć na stronie www.Imaginationday.pl.

Wydarzenie odbędzie się w Warszawie w Multikinie Złote Tarasy.

Organizatorem konferencji jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.