LEGO i Formuła 1 prezentują efekty współpracy – zestawy klocków na 75-lecie F1

LEGO i Formuła 1 prezentują efekty współpracy – zestawy klocków na 75-lecie F1
Rozpoczynające się właśnie, wieloletnie partnerstwo strategiczne Formuły 1 i grupy LEGO zaowocowało wspólnie stworzonymi zestawami klocków, które trafią do sprzedaży w 2025 roku. Poza tym fani zyskają też dostęp do cyfrowych platform, interaktywnej strefy podczas weekendów Grand Prix™ oraz aktywności „Build the Thrill”.
O autorze
1 min czytania 2024-11-27

Zestawy wyczekiwane przez fanów klocków i wyścigów samochodowych trafią na półki już w 2025 roku i obejmą serie LEGO DUPLO®, LEGO City, LEGO Speed Champions i LEGO Collectibles. Poza tym, w nadchodzących miesiącach wystartuje również program pod hasłem „Build the Thrill”, który zachęci do różnorodnych aktywności zarówno na torach konkursowych, jak i poza nimi.

Premierowa prezentacja nowych klocków LEGO odbyła się podczas wyścigu Grand Prix 2024 Formuły 1 w Las Vegas, a wśród zestawów po raz pierwszy znalazło się wszystkie dziesięć zespołów F1®. Obok samochodów, które będzie można złożyć z niewielkich, kolorowych elementów, fani wyścigów będą też mieli szansę zobaczyć w miniaturowych wersjach ulubionych kierowców oraz samochody pokazowe F1® i F1 ACADEMY™.

Najmłodsi fani wyścigów i klocków znajdą coś dla siebie w zestawach LEGO DUPLO Town F1® Team, obejmujących m.in. linię startową, podium i dwie pary samochodów wraz z kierowcami.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Jesteśmy zachwyceni, że w końcu możemy pokazać tę niesamowitą linię produktów, która pojawi się w 2025 roku. Mamy nadzieję, że zapewnią one godziny zabawy i przestrzeń na wyzwolenie kreatywności zarówno fanom F1 oraz klocków LEGO, pozwalając im odtworzyć swoje ulubione momenty wyścigów, jak i stworzyć własne – tłumaczy Daniel Meehan, Creative Lead w Grupie LEGO.

– Cieszymy się, że możemy współpracować z Formułą 1, kultową marką, która podziela nasze zaangażowanie w innowacje, kreatywność i inspirowanie przyszłych pokoleń. Wspólnie tworzymy produkty, które rozbudzają ciekawość oraz zamiłowanie do inżynierii wśród konstruktorów w każdym wieku. Ta kolekcja w wyjątkowy sposób łączy emocje związane z Formułą 1 z nieskończonymi możliwościami zabawy LEGO, po raz pierwszy przedstawiając wszystkie 10 zespołów na torze F1. Naszym celem jest zjednoczenie rodzin w budowaniu, odkrywaniu i dzieleniu się pasją do tego sportu, oferując coś naprawdę wyjątkowego dla każdego – dodaje Julia Goldin, dyrektor ds. produktu i marketingu w Grupie LEGO.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Na tych, którzy chcieliby aktywnie uczestniczyć w przyszłorocznych wyścigach Formuły 1, czekać będą platformy cyfrowe i interaktywne strefy fanów dostępne podczas weekendów Grand Prix™, a także aktywności w ramach „Build the Thrill”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zdjęcia: mat. pras. LEGO

PS Naturalnej wielkości model samochodu LEGO® Technic™ McLaren P1™ zawitał do Poznania