Poznaliśmy najbardziej wszechstronnych marketerów – zwycięzców pierwszej edycji rankingu Marketing Master by SAR

Poznaliśmy najbardziej wszechstronnych marketerów – zwycięzców pierwszej edycji rankingu Marketing Master by SAR
Podczas Gali Innovation 27 listopada br. ogłoszono zwycięzców pierwszej edycji rankingu Marketing Master by SAR. Wśórd zwycięzców znaleźli się m.in. Netflix, OLX i Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN.
O autorze
1 min czytania 2024-11-28

Formuła wydarzenia jest wyjątkowa, gdyż uwzględnia osiągnięcia marek i zarządzających nimi marketerów w najważniejszych konkursach branżowych organizowanych przez SAR.

O sukcesach nagrodzonych zdecydowały składy jury konkursów: KTR, Innovation i Effie, oceniając prace pod kątem kluczowych dla komunikacji obszarów odzwierciedlających współczesne wymagania
i wyzwania branży. Tak wyłoniono najlepszych z najlepszych – wszechstronnych marketerów, którzy odznaczają się w swojej pracy wybitnymi osiągnięciami docenionymi przez branżę.

W rankingu Marketing Master by SAR brano pod uwagę osiągnięcia marek w trzech prestiżowych konkursach organizowanych przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR: Effie, KTR oraz Innovation. W tegorocznej, pierwszej edycji nominacje przyznano w dwóch głównych kategoriach: Commercial oraz NGO&Culture. Firmy, które osiągnęły najwyższe wyniki w trzech kluczowych obszarach – efektywności, kreatywności i innowacyjności – miały szansę na zwycięstwo, a tym samym zdobycie nagrody w postaci prawdziwie wyjątkowego, pierścienia Marketing Master.

Docenienie wszechstronności

– W konkursie doceniliśmy projekty, które były wyjątkowe pod względem oryginalności i przyniosły realne efekty biznesowe. Marketing Master by SAR to znak, że mamy do czynienia z najlepszymi z najlepszych, marketerami, którzy wielokrotnie zdobywali najwyższe wyróżnienia w branży. To właśnie jest największą wartością tego rankingu. Stąd pierścień Marketing Master symbolizuje krąg doskonałości – połączenie innowacyjności, skuteczności i kreatywności, które wspólnie tworzą fundamenty sukcesu w marketingu – podkreśla Marcin Gaworski, prezes Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kto wygrał Marketing Master by SAR?

Pierwsze miejsce w kategorii Culture&NGO zajęło Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN.

W kategorii Commercial zwyciężyli:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • Netflix,
  • Bank BNP Paribas,
  • OLX,
  • McDonald’s,
  • Grupa Maspex.

Pełen raport z wynikami konkursu, zawierający listę zwycięzców oraz firm, które zdobyły najwięcej punktów, jest dostępny na stronie SAR. Finałowa gala wydarzenia miała miejsce 27 listopada w warszawskim Multikinie, gdzie odbyła się ceremonia wręczenia nagród. Na wydarzeniu pojawili się kluczowi przedstawicieli branży, co stanowiło także doskonałą okazję do odbycia debaty na temat przyszłości i kondycji marketingu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Laureaci w ramach nagrody zostali również zaproszeni do udziału w panelu dyskusyjnym podczas konferencji Imagination Day, gdzie będą mieli okazję podzielić się swoimi doświadczeniami, opowiedzieć o wyzwaniach, z którymi się mierzą, oraz sprawdzonych praktykach i podejściu, które ich zdaniem prowadzi do sukcesu.

Zdjęcie główne: Facebook

PS Poznaj nominowanych w Rankingu Marketing Master by SAR