Finał 18. edycji Superbrands Polska

Finał 18. edycji Superbrands Polska
Zakończyła się 18. polska edycja Superbrands. Statuetki trafiły w ręce przedstawicieli najsilniejszych marek biznesowych i konsumenckich, wybranych głosami użytkowników i ekspertów. Nagrodę Honorową, przyznawaną za zasługi dla promocji Polski w świecie, otrzymała Iga Świątek.
O autorze
1 min czytania 2024-11-28

Badanie, na podstawie którego wyłonione zostały marki-laureatki, zostało zrealizowane na początku roku przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia. Grupa 3,5 tysiąca respondentów, w oparciu o definicję Superbrand, poddała weryfikacji 3 tysiące marek pogrupowanych w ponad 100 kategoriach. Wyniki zostały następnie skonfrontowane z opinią Rady Marek – stałego 40-osobowego gremium ekspertów w dziedzinie marketingu, brandingu i badań rynku. O przyznaniu tytułu Superbrands zadecydowały ich połączone głosy.

Marki biznesowe wybrali eksperci branżowi Konfederacji Lewiatan – polskiej organizacji biznesowej reprezentującej interesy pracodawców – oceniając ich działalność w ramach czterech obszarów: jakości produktów lub usług, jakości relacji B2B, innowacyjności oraz działań z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu.

Tegoroczna edycja odbyła się pod hasłem „We Are The Champions”.

Laureaci 18. edycji Superbrands Polska

W gronie tegorocznych laureatów znalazły się:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • AMS
  • Apart
  • Biovital
  • Bracia Sadownicy
  • Cisowianka
  • DPD
  • Dolina Noteci
  • Dziennik Gazeta Prawna
  • EMKA
  • Eneris
  • Felix
  • Forbes
  • Gazeta.pl
  • GPD
  • Hala Koszyki
  • Itaka
  • Katrin
  • Kaufland
  • Newsweek
  • Onet
  • PKO Faktoring
  • Plusssz
  • Przysnacki
  • Rio Mare
  • Rossmann
  • RTV EURO AGD
  • T-Mobile
  • Thermomix
  • Tork
  • Wiśniowski
  • Velvet
  • Vizir,
  • Volkswagen Financial Services.

Jak co roku, Rada Marek zadecydowała także o przyznaniu Nagrody Honorowej Superbrands, przyznawanej za szczególne zasługi dla promowania marki „Polska” w świecie. Tym razem statuetka trafiła w ręce Igi Światek.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Marki, których historie prezentujemy w Albumie Superbrands, w swoich kategoriach nie mają sobie równych: są liderami rynków, stale powiększają przychody, liczbę użytkowników, zasięgi kampanii. Przede wszystkim jednak są to marki dobre dla świata i ludzi. Ustanawiają branżowe standardy, inwestują w pozytywne relacje, szanują zespoły pracownicze, systematycznie redukują negatywny wpływ swojej działalności na środowisko. To świadczy o ich mistrzostwie – mówi Nina Kowalewska-Motlik, CEO New Communications, wyłącznego przedstawiciela Superbrands Ltd. w Polsce.

źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko