IAMS™ : olbrzymi balon w kształcie otyłego psa ma zwrócić uwagę przechodniów na problemy zdrowotne czworonogów

IAMS™ : olbrzymi balon w kształcie otyłego psa ma zwrócić uwagę przechodniów na problemy zdrowotne czworonogów
Marka karmy dla psów IAMS™ postanowiła zwrócić uwagę otyłość zwierząt domowych. W tym celu umieściła ogromnych rozmiarów balon w kształcie psa w centrum Chicago. Kampania edukacyjna obejmuje też współpracę z cierpiącym na otyłość psem o imieniu Waylon.
O autorze
1 min czytania 2024-11-28

Mieszkańcy Chicago i odwiedzający miasto turyści mogli, w drodze na tamtejszą paradę z okazji Święta Dziękczynienia, natknąć się wielki balon w kształcie psa, który „utknął” między dwoma budynkami. To nie przypadek, a element outdoorowej kampanii marki karmy dla psów IAMS™. Jej celem jest zwrócenie uwagi społeczeństwa na rosnący problem nadwagi i związanych z nią problemów zdrowotnych wśród zwierząt domowych.

@iams Waylon’s balloon may be stuck, but the real Waylon is on a healthy weight journey! 🐾💚 With IAMS nutrition, portion control, and exercise, he’s making big strides. Follow his journey! 🐶 #IAMSxWaylon #IAMSforLife #HealthyDogsMatter ♬ original sound – ikaaaaa – ikaaaaa

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez portal PetObesityPrevention.org, aż 59% amerykańskich psów ma nadwagę lub wręcz jest otyła, a ich opiekunowie nie są tego świadomi. Aby temu zaradzić, IAMS™ postanowiła edukować Amerykanów w zakresie psiego zdrowia i ich dobrego samopoczucia.

Olbrzymi balon był kluczowym, jednak niejedynym elementem kampanii marki. Po zeskanowaniu kodów QR, które pojawiły się w dzielnicy Loop, przechodnie mogli trafić do miejsca pod nazwą IAMS Healthy Weight Dog Hub, w którym poznawali historię psa Waylona: od otyłości zagrażającej jego życiu i zdrowiu, aż do właściwego trybu życia. Specjaliści z ramienia producentów karmy doradzali też opiekunom psów w tematach związanych z ćwiczeniami i smakołykami, kalkulatorem wielkości porcji pomagającym w kontrolowaniu ilości jedzenia, oraz użyciem narzędzia IAMS Weight Assessment pozwalającym określić, czy pies ma zdrową wagę i oceniając jego stan ciała.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcie główne: YouTube

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS W Finlandii powstały reklamy outdoorowe, które zrozumieją… psy. Do stworzenia kampanii wykorzystano AI