Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

W Finlandii powstały reklamy outdoorowe, które zrozumieją… psy. Do stworzenia kampanii wykorzystano AI

W Finlandii powstały reklamy outdoorowe, które zrozumieją… psy. Do stworzenia kampanii wykorzystano AI
Fińska marka karmy dla psów zaprojektowała pierwszą na świecie reklamę outdoorową dedykowaną właśnie czworonogom. Do zdobycia psiaków, twórcy wykorzystują sztuczną inteligencją i specjalne urządzenie dozujące smakołyki.
O autorze
2 min czytania 2024-03-28

Hau-Hau Champion to najlepiej sprzedająca się w Finlandii marka karmy dla psów. Teraz tamtejsze czworonogi mogą cieszyć się nie tylko zdrowymi smakołykami i długimi spacerami, ale także podziwiać uliczne reklamy stworzone specjalnie dla nich.

Pomysłodawcy akcji wykorzystali sztuczną inteligencję, aby stworzyć reklamy w psim języku. Aby zachęcić czworonogi do interakcji, wykorzystano ich słuch, węch i smak, a w efekcie powstał kolorowy domek niczym z kreskówki, połączony z interaktywnym billboardem.

Krokiety dla psiaków na zawołanie

Jak działa mechanizm? Jego podstawą jest specjalny czujnik video, który rozpoznaje zbliżającego się czworonoga i dzięki temu aktywuje mechanizm wsypujący karmę Hau-Hau Champion wprost do miski. Zasada jest prosta: zwierzę najpierw słyszy dźwięk krokietów wpadających do naczynia, następnie czuje ich aromat, a w ostatnim kroku może posmakować karmy.

– Ośmielę się stwierdzić, że dzięki temu rozwiązaniu marka Hau-Hau Champion przyciąga w 100% uwagę swojej prawdziwej grupy docelowej – psów – mówi Jussi Laakkonen, dyrektor sprzedaży w Clear Channel Finland.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Twórcy tłumaczą, że specjalnie zaprojektowany automat jest w pełni bezpieczny dla naszych pupili, a jednocześnie gwarantuje dostęp do karmy jedynie psiakom – a nie na przykład bawiącym się w pobliżu dzieciom czy kotom. Wszystko dzięki specjalnemu czujnikowi, wykrywającemu właśnie psiaki.

– Kolejną ważną cechą automatu jest jego bezpieczeństwo dla psów. Dezynfekcja UV zapewnia stałą czystość powietrza i powierzchni. Wykorzystujemy nowy rodzaj światła UV, aby bezpiecznie i szybko eliminować bakterie i wirusy – tłumaczy Juhana Hokkanen, dyrektor Experiential Creative w TBWA\Helsinki, twórców reklamy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Karma dla zwierząt, kod QR dla właścicieli

A w jaki sposób firma Hau-Hau Champion zadbała o dochody? Na połączonym z instalacją wydającą karmę billboardzie wyświetlana jest nie tylko reklama pożywienia dla psów, ale także specjalny kod QR. Wystarczy go zeskanować, aby przenieść się na stronę firmy i móc od razu kupić naszemu psu przysmaki Hau-Hau Champion, których spróbował podczas spaceru.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zdjęcia: mat. pras.

PS IKEA przypomina właścicielom zwierzaków, że nie muszą martwić się zniszczeniami w domach

IKEA w kampanii „Don’t worry, you can afford it” pokazuje, że między zwierzakami i niskimi cenami jest wspólny mianownik. Marka w krótkich spotach przypomina, że nawet, jeśli nasz pupil zniszczy jakiś przedmiot to bezproblemowo i tanio można kupić go w sklepach IKEA.

PS2 „Bandyckie Wyrzuty Sumienia”. Powraca kultowa akcja charytatywna „Mafia dla Psa”! 

Pamiętacie legendarną kampanię społeczną „Mafia dla Psa”? Właśnie powraca! W sieci pojawił się najnowszy spot promujący zbiórkę pieniędzy na zwierzaki ze schronisk. W rolę głównego bohatera wcielił się Michał Sikorski, odkrycie serialu „1670”. W nagraniu zobaczymy także Krysię i Wiesię – psiaki adoptowane przez Zosię Zborowską.