Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

IKEA przypomina właścicielom zwierzaków, że nie muszą martwić się zniszczeniami w domach

IKEA przypomina właścicielom zwierzaków, że nie muszą martwić się zniszczeniami w domach
IKEA w kampanii „Don't worry, you can afford it" pokazuje, że między zwierzakami i niskimi cenami jest wspólny mianownik. Marka w krótkich spotach przypomina, że nawet, jeśli nasz pupil zniszczy jakiś przedmiot to bezproblemowo i tanio można kupić go w sklepach IKEA.
O autorze
1 min czytania 2024-03-27

Nowa kampania od IKEA spodoba się miłośnikom zwierząt. W serii reklam w centrum uwagi znalazły się zwierzęta domowe. Marka poprzez hasło „Nie martw się, stać Cię na to”, chciała pokazać, że ich właściciele nie muszą przejmować się małymi zniszczeniami, których dokonują psy czy koty, ponieważ w sklepach IKEA różne produkty można kupić w atrakcyjnych cenach.

Spoty zostały stworzone i są promowane w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Ma to swoje wytłumaczenie, ponieważ, zgodnie z danymi, żyje tam około 1,5 miliona opiekunów zwierząt domowych.

– W ciągu ostatnich kilku lat zaobserwowaliśmy wzrost liczby zwierząt domowych w gospodarstwach domowych w regionie i chcieliśmy po raz pierwszy poruszyć ten temat w ramach tej kampanii. W ciągu najbliższych dni wprowadzimy także na rynek kolekcję artykułów gospodarstwa domowego dla zwierząt – wyjaśnia Carla Klumpenaar, GM ds. marketingu, komunikacji i projektowania wnętrz w IKEA Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Kataru, Egiptu i Omanu.

Za kampanię odpowiada agencja INGO Hamburg.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

fot. INGO Hamburg

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Jesteśmy podekscytowani tą kampanią, która z jednej strony podkreśla niemożliwą do pominięcia uroczość zwierząt domowych, a z drugiej strony rzuca wyzwanie konwencjom marketingowym, pokazując uszkodzone produkty. Szczera historia, która odświeża typowy styl komunikowania cen IKEA – mówi Tobias Ahrens, globalny dyrektor kreatywny w INGO.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zdjęcie główne: INGO Hamburg

PS „Bandyckie Wyrzuty Sumienia”. Powraca kultowa akcja charytatywna „Mafia dla Psa”! 

Pamiętacie legendarną kampanię społeczną „Mafia dla Psa”? Właśnie powraca! W sieci pojawił się najnowszy spot promujący zbiórkę pieniędzy na zwierzaki ze schronisk. W rolę głównego bohatera wcielił się Michał Sikorski, odkrycie serialu „1670”. W nagraniu zobaczymy także Krysię i Wiesię – psiaki adoptowane przez Zosię Zborowską. 

PS2 WWF alarmuje i dodaje daty wyginięcia kilkunastu gatunków zwierząt do kalendarza Google

Duński oddział WWF, wraz z międzynarodowymi naukowcami, oszacowali daty wyginięcia kilkunastu gatunków zwierząt. Daty zaznaczono w kalendarzu Google. WWF zachęca do subskrypcji wydarzeń.