Klienci, którzy pomiędzy 30 listopada a 31 grudnia zakupią jeden z biorących udział w akcji promocyjnej smartfonów marki (wybrane modele serii Edge 50 oraz Razr 50), mogą otrzymać wartościowe prezenty – słuchawki bezprzewodowe serii moto buds lub vouchery do Moliera2.
Zobacz również
Dla potrzeb kampanii przygotowane zostały zarówno kreacje graficzne jak i materiały wideo. Motywem wiodącym kampanii jest charakterystyczna dla marki, bogata i modna kolorystyka urządzeń. Dla przypomnienia, Motorola to jedyna marka smartfonowa współpracująca z Instytutem Pantone.
Za realizację kampanii odpowiadają: Assembly (zakup mediów), Czomolungma Kolektyw (materiały kreatywne), Rumour PR (komunikacja PR), SalesUp (działania w POS) oraz Tigers (social media, VOD, Spotify oraz billboard sponsorski).
Więcej informacji na temat kampanii świątecznej Motoroli znajdziesz na stronie.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko
Słuchaj podcastu NowyMarketing