Selgros od ponad dwóch dekad wspiera ogólnopolską akcję Wigilia Caritas. Jej celem jest otoczenie życzliwością ludzi starszych, chorych, bezdomnych i w trudnej sytuacji życiowej, aby przy wspólnym stole mogli spożyć wigilijną wieczerzę, zaśpiewać kolędy i choć na chwilę zapomnieć o trudach dnia codziennego.
W 2024 roku te wyjątkowe grudniowe spotkania odbędą się w 90 polskich miastach gromadząc ponad 25 tys. osób. Największe spotkania odbędą się w Bydgoszczy, Radomiu i Poznaniu, gdzie organizatorzy spodziewają się łącznie niemal 5 tys. uczestników.
Zobacz również
Firma Selgros dostarczy produkty, o łącznej wartości ponad 700 tys. złotych, potrzebne do przygotowania tradycyjnych dań wigilijnych i świątecznych paczek. Dzięki tej współpracy na stołach pojawi się m.in. 7,5 tony karpia, niemal 3,5 tony kapusty kiszonej i 50 tysięcy litrów napojów.
– Wigilia to coś więcej niż ciepły posiłek. To czas, który pozwala zapomnieć o trudach codzienności, poczuć wspólnotę i bliskość drugiego człowieka. Dzięki wsparciu Selgros, Miasta Poznań i pozostałych darczyńców możemy nie tylko przygotować tradycyjne potrawy, ale również doświadczyć Bożego Narodzenia i stworzyć atmosferę pełną ciepła i nadziei – podkreśla dyrektor Caritas Archidiecezji Poznańskiej ks. Karol Maciejak.
Selgros od wielu lat angażuje się w działania na rzecz osób w potrzebie. Partnerstwo z Caritas w organizacji Wigilii jest flagowym przykładem tej współpracy.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
– Święta to czas, który przypomina nam, jak ważne jest wsparcie i solidarność wobec tych, którzy znaleźli się w trudnej sytuacji. Współpraca z Caritas pozwala nam nie tylko robić to na czym znamy się najlepiej, czyli dostarczyć niezbędne produkty, ale przede wszystkim stać się częścią inicjatywy, która buduje wspólnotę i daje nadzieję na lepsze jutro. To dla nas zaszczyt, że możemy uczestniczyć w tym wyjątkowym projekcie już od tylu lat – mówi Cezary Furmanowicz, dyrektor działu marketingu Selgros.
Słuchaj podcastu NowyMarketing