Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

4F nowym sponsorem technicznym siatkarskich Reprezentacji Polski

4F nowym sponsorem technicznym siatkarskich Reprezentacji Polski
Polska marka 4F została oficjalnym sponsorem technicznym Polskiego Związku Piłki Siatkowej i przez co najmniej najbliższe 4 lata będzie ubierać siatkarskie reprezentacje Polski kobiet i mężczyzn we wszystkich kategoriach wiekowych.  
O autorze
2 min czytania 2025-01-02

Ideą, która przyświecała projektantom 4F podczas tworzenia kolekcji, było to, z czym najbardziej kojarzy się polska siatkówka, czyli „duch zwycięstwa”. Wzory na koszulce powstały z połączenia motywu orlego skrzydła i siatki, wzmocnionego płomieniem symbolizującym siłę, odwagę i niezłomność – cech, które w szczególności charakteryzują drużynę aktualnych wicemistrzów olimpijskich. Stroje meczowe i treningowe będą produkowane w Polsce. 

Kolekcja obejmuje cztery zestawy kolorystyczne:

  • biało-czerwony,

  • czerwony,

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • w kolorze butelkowej zieleni,

  • set treningowy w kolorze antracytu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wszystkie zestawy są wykonane w tej samej technologii pełnej sublimacji, z najwyższej jakości materiałów, aby dostarczyć maksimum komfortu, zarówno podczas treningu, jak i samych meczów. W skład wspólnej kolekcji wchodzą także między innymi dresy meczowe, treningowe, odzież i akcesoria podróżne, które będą nieodłącznymi elementami wyposażenia siatkarek i siatkarzy podczas zmagań reprezentacyjnych.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

4F nie zapomniało również o rzeszy niezawodnych polskich kibiców, szykując dla nich szeroką ofertę produktową obejmującą repliki koszulek dla dorosłych i dzieci, a także kolekcję kibica. Kolekcja trafi do sprzedaży jeszcze przed pierwszym meczem reprezentacji, a szczegóły związane z jej dostępnością będą na bieżąco komunikowane w kanałach 4F i Polskiej Siatkówki.

Kontrakt pomiędzy 4F a Polskim Związkiem Piłki Siatkowej obejmuje siatkówkę halową kobiecą i męską. Przez najbliższe lata 4F będzie dostarczać stroje treningowe i meczowe dla siatkarek i siatkarzy reprezentacji Polski we wszystkich kategoriach wiekowych – w tym także, w przypadku awansu, na mecze igrzysk olimpijskich w 2028 roku. Marka 4F zadba również o sprzęt dla zawodników oraz dla sztabu PZPS już od pierwszych dni sportowej rywalizacji w 2025 roku.

– Jesteśmy niezwykle dumni, że do grona związków sportowych, których jesteśmy partnerem, dołącza siatkówka – ulubiona dyscyplina milionów Polaków oraz wizytówka polskiego sportu na świecie. Kiedy 30 lat temu zakładałem firmę nie marzyłem, że wraz z moimi współpracownikami będziemy projektować i szyć stroje dla największych gwiazd polskiego sportu, reprezentujących szeroki wachlarz dyscyplin, a tylko na ostatnich igrzyskach olimpijskich w Paryżu także dla pięciu związków sportowych i sześciu narodowych komitetów olimpijskich. Szczególne miejsce w naszych działaniach zajmują kolekcje, które tworzymy dla polskich sportowców, do grona których dołączają dziś siatkarki i siatkarze. Ubieranie ich to dla nas ogromny powód do narodowej dumy i dowód na to, że polska marka jest gotowa na to, aby dostarczyć produkty najwyższej jakości, godne Mistrzów Świata i Wicemistrzów Olimpijskich – mówi Igor Klaja, Prezes Zarządu OTCF S.A. oraz założyciel marki 4F.

Cieszymy się, że naszą reprezentację będzie ubierać polska marka. Ścisła współpraca 4F z Polską Siatkówką zaowocowała powstaniem kolekcji, która zarówno pod kątem projektu, jak i wykonania odpowiada najwyższym wymaganiom. Jesteśmy przekonani, że to partnerstwo przyniesie nam obopólne korzyści i wspólnie będziemy mogli świętować wiele sukcesów. Cieszymy się, że jako jedna z najlepszych siatkarskich federacji, od lat w ścisłej światowej czołówce, zyskujemy partnera, który wyszedł naprzeciw naszym oczekiwaniom: z przygotowaną specjalnie dla nas kolekcją, z podobnie dopasowanym do nas profesjonalnym podejściem oraz bezpośrednim zaangażowaniem fachowców doświadczonych w obsłudze największych wydarzeń sportowych na świecie dodaje Sebastian Świderski, prezes PZPS.

źródło: inf. prasowa, opracowanie: Agata Drynko