Wystartowała kampania marki Rossmann dotycząca samoakceptacji wśród młodych ludzi. Jej twarzą jest piosenkarka polsko-nigeryjskiego pochodzenia, Sara James, a w klipie wideo wykorzystano utwór Kory „Chcę Ci powiedzieć coś”.
Tym razem klip Rossmanna skupia się na dwóch aspektach codzienności nastolatków: rutynie pielęgnacyjnej i poszukiwaniu sposobu na wyrażenie siebie w formie makijażu. Wybór Sary James na ambasadorkę Rossmanna nie jest przypadkowy. Jej mieszanka genów sprawiła, że wokalistka, która w 2021 roku z sukcesem (zajęła wówczas 2. miejsce) reprezentowała Polskę podczas konkursu Eurowizji Junior, musiała od najmłodszych lat mierzyć się z odmiennością w stosunku do kolegów z podwórka czy szkoły. Właśnie dlatego młoda gwiazda zachęca, aby akceptować i pielęgnować własną wyjątkowość, a w rezultacie świetnie czuć się w swoim ciele.
Zobacz również
Start kampanii Rossmanna z Sarą James w roli głównej następuje niedługo po premierze jej debiutanckiego albumu pt. „Psycho”, której towarzyszyły liczne wyznania artystki. James mówi m.in. o tym, jak często w branży muzycznej musi mierzyć się z porównaniami do innych twórców. Obok James, w spocie promującym akcję pojawili się młodzi ludzie, którzy własnymi słowami opowiedzieli o tym, za co kochają swoje ciała.
Twórcy kampanii zachęcają klientów Rossmanna i wszystkich, do których dotrze przekaz: „Twoje ciało jest twoim domem. Pokochaj je. Pokochaj siebie”.
W poprzednich odsłonach kampanii Rossmanna dotyczącej samoakceptacji i miłości do ciała wystąpili aktorka Maja Ostaszewska i piłkarz Kuba Błaszczykowski.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Zdjęcia: mat. pras. Rossmann
Słuchaj podcastu NowyMarketing