„Świat potrzebuje więcej Mikołajów” Coca-Cola: 600 tysięcy posiłków przekazanych podopiecznym Banków Żywności

„Świat potrzebuje więcej Mikołajów” Coca-Cola: 600 tysięcy posiłków przekazanych podopiecznym Banków Żywności
W ramach wspólnego odliczania do świąt, w 2024 roku Coca-Cola ponownie zachęcała do odkrywania w sobie wewnętrznego Mikołaja i dzielenia się życzliwością. Dzięki zaangażowaniu konsumentów marka przekazała aż 150 tysięcy złotych na wsparcie Banków Żywności.
O autorze
1 min czytania 2025-01-14

Podczas przystanków dobrze znanej świątecznej ciężarówki Coca-Coli, odwiedzający mogli wziąć udział w akcji, podczas której wystarczyło wybrać w życzliwościomacie jedno z symbolicznych dań, by marka przekazała dany posiłek lub jego ekwiwalent podopiecznym Banków Żywności.

– Aby dotrzeć z inicjatywą do osób, które nie miały możliwości wzięcia udziału w naszych wydarzeniach, stworzyliśmy także wirtualny życzliwościomat w aplikacji Coca-Cola. Dzięki niemu każdy mógł wybrać ulubione danie i przyczynić się do wsparcia potrzebujących, niezależnie od miejsca, w którym się znajdował – mówi Paulina Trzaskowska, dyrektorka komunikacji korporacyjnej w Coca-Cola.

Jak wynika z raportu „Zmarnowane święta” Banków Żywności1, jednym z najbardziej symbolicznych elementów polskiej tradycji jest dodatkowe nakrycie dla niezapowiedzianego gościa. Aż 86,56% Polaków co roku przygotowuje jedno miejsce przy stole więcej, podkreślając swoją otwartość i gotowość do niesienia pomocy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

1Banki Żywności, Zmarnowane święta, https://bankizywnosci.pl/zmarnowane-swieta-raport-2024/ [dostęp 02.01.2025].

Zdjęcie główne: mat. pras.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się