Koślawe, niepewnie stawiane na kartce litery zostały wykorzystane przez zespół marketingowy Cheetos w rozmaitych sytuacjach. Font jest bezpłatnie dostępy online, dzięki czemu można go zastosować m.in. w mailach, prezentacjach, a nawet w wyszukiwarce Chrome, zamiast dobrze znanych kształtów liter. Dodatkowo kampania Cheetos obejmuje również plakaty prezentujące m.in. źle wyznaczone miejsca parkingowe w centrum Nowego Jorku. Powód? Niewprawna, niedominująca ręka.
Aby jeszcze lepiej komunikować klientom strategię związaną z kampanią „The Other Hand Font”, brand Cheetos zorganizował konkurs, w którym zachęca internautów do korzystania z fontu The Other Hand, a następnie publikowania efektów tych działań w mediach społecznościowych. Za najbardziej kreatywne prace, ich autorzy otrzymają torby personalizowane przy pomocy… The Other Hand Font, oczywiście!
Zobacz również
![](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/01/Cheetos-The-Other-Hand-Font_6-1024x576.jpg)
![](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/01/Cheetos-The-Other-Hand-Font_5-1024x444.jpg)
![](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/01/Cheetos-The-Other-Hand-Font_4-1024x447.jpg)
![](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/01/Cheetos-The-Other-Hand-Font_3-1024x444.jpg)
![](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/01/Cheetos-The-Other-Hand-Font_2-1024x577.jpg)
![](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/01/Cheetos-The-Other-Hand-Font_1-1024x577.jpg)
Zdjęcia: Cheetos
PS Milion pełnych misek – Cheetos pomaga zwierzakom
Słuchaj podcastu NowyMarketing