Odbywający się 8. października w WarszawieWarsawEmailSummitto już druga edycja najważniejszego wydarzenia w branżyemail marketingu.Głównym celem konferencji jest stworzenie platformy swobodnej wymiany doświadczeń, promocji innowacji i nowych rozwiązań, pozwalających na prowadzenie skutecznych działań marketingowych.
Najnowsze trendy na wyciągnięcie ręki
WarsawEmailSummit to siostrzana konferencja BerlinEmailSummit, wydarzenia prezentującego najnowsze trendy email marketingowe w Europie i na świecie. Uczestnicy zarówno niemieckiej, jak i polskiej edycji mają możliwość zapoznaniasię z najlepszymi casestudies w branży, odkrycianajskuteczniejszych sposobówna realizacjęswoich celów sprzedażowych,wymianyknow-how oraz nawiązania owocnych kontaktów biznesowych w ramach networkingu.
Zobacz również
Wśród prelegentów WarsawEmailSummit znaleźli się uznani, polscy i międzynarodowi eksperci email marketingu.Swoją wiedzą i doświadczeniem podzielą się tego dnia zarówno przedstawiciele firm, na co dzieńświadczących usługi dla największych przedsiębiorstw w Polsce i za granicą, jak i klienci optivo, którzy pokażą, w jaki sposób z sukcesem zoptymalizowali swoje działania email marketingowe.Konferencję otworzy prelekcjaJensa Fischlera, DirectorInternational w optivo, mającego 16-letnie doświadczenie w dziedzinie marketingu cyfrowego, zdobyte m. in.na kierowniczych stanowiskach w koncernie eBay Inc.
W gronie prelegentów WarszawEmailSummitznajdują się również nazwiska takie jak dr Dominik Lubasz, ekspert Stowarzyszenia Konsumentów Polskich ds. handlu elektronicznego,Jasper Buter, założyciel Dialogixczy Paweł Wyborski, Prezes i Założyciel QuarticOn.com.Swoim bogatym doświadczeniem i wiedzą podzielą się równieżMarcin Burgs, Andrzej Ogonowski, Witold Chomiczewski, Tomasz Szczęsny oraz wielu innych praktyków marketingu.
Konferencję poprowadziŁukasz Rzewuski, od początku kariery zawodowej związany z branżą marketingową, który współpracował z takimi klientami jak Deloitte, Discovery Channel, czy Grupa Volkswagen.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Nowe oblicze sprawdzonych rozwiązań
Case studies prezentowane uczestnikom konferencji mają dotyczyć najbardziej aktualnych i najgorętszych tematów w branży.Z pewnością należałoby zaliczyć do nichmożliwości, jakie niesie ze sobą customerintelligence („Live Analytics”)– które dzięki wyjątkowo precyzyjnemu targetowaniu behawioralnemu ma szansę przekonać nawet największych sceptyków, że email marketing to wciąż bardzoefektywne narzędzie dotarcia do klienta.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Przyszłość reklamy nie będzie opierać się jedynie na RTB i kampaniach richmediowych, będzie kształtowana również w wielkim stopniu przez email marketing i marketing automation, coraz bardziej wpływające na świat marketingu– mówi Marek Włodarczyk, Sales Director w optivo. Dalszy wzrost wartości rynkuemailowego jest spowodowany głównie przesunięciem kampanii mailingowych w stronę większej personalizacji oraz inwestowaniu w bazy danychoparte na segmentacji użytkowników – czego jako konsumenci możemy doświadczać na co dzień, coraz częściej otrzymując jedynie pożądane, idealnie sprofilowane pod naszym kątem oferty i rekomendacje – dodaje.
Program wydarzenia, informacje na temat obecnych na WarsawEmailSummit ekspertów oraz towarzyszącego wydarzeniu networkingu znajdują się na stronie.
Patronat Merytoryczny nad wydarzeniem objęła Izba Gospodarki Elektronicznej, której członkowie wchodzą w skład Rady Programowej konferencji. Patronami medialnymi WarsawEmailSummitsą: Nowy Marketing, AK74 – blog Artura Kurasińskiego, Marketer+, Magazyn Online Marketing, Drsprzedaz.pl, Bankier.pl oraz niiu.pl – blog o email marketingu.