Dominika Dycha jako dyrektor marketingu w 8a.pl będzie odpowiedzialna za rozwój i realizację strategii marketingowej marki, skupiając się na budowaniu wizerunku i świadomości marki oraz tworzeniu zaangażowanej społeczności wokół 8a i wartości, takich jak pasja, edukacja, zrównoważony rozwój oraz bezpieczeństwo.
– Jestem dumna, że dołączyłam do 8a, to niezwykle zaangażowany i pełen pasji zespół. Marka 8a.pl łączy pasję do outdooru oraz miłość do natury z wysoką jakością produktów. To wspaniały fundament do dalszego rozwoju i komunikacji – komentuje Dominika Dycha.
Zobacz również
Przez ostatnie 8 lat, Dominika Dycha była związana z Digitree Group, gdzie m.in. zarządzała agencją kreatywno-digitalową JU jako Client Service Director i członek zarządu. Wcześniej zajmowała się rozwojem biznesu i obsługą projektów marketingowych. Ma na koncie m.in. dwie brązowe nagrody Effie Awards za kampanię dla Lotte Wedel oraz dla L’Oreal Paris.
Zdjęcie główne: fot. Joanna Kapinos
źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko
Buduj swoją markę w 2025: e-book od ClickMeeting już dostępny [PATRONAT]
Słuchaj podcastu NowyMarketing