„Kiedy Harry poznał Sally” to prawdziwa legenda wśród komedii romantycznych. Wcielający się w tytułowych bohaterów Meg Ryan i Billy Crystal na dobre zaskarbili sobie serca widzów, a wszystko dzięki zapadającym w pamięć dialogom i scenariuszowi, który na stałe wpisał się do kanonu filmowego. Z okazji finałów Super Bowl firma Hellmann’s postanowiła odtworzyć jedną z kultowych scen z filmu Roba Reinera i wzbogacić ją swoim flagowym produktem – majonezem.
Tak powstały dwie wersje (30 i 60-sekundowa) klipu „When Sally Met Hellmann’s” (pol. kiedy Sally poznała Hellmann’s), który przenosi widzów w czasie, do doskonale znanego wnętrza Katz’s Deli. Chodzi oczywiście o scenę z kwestią Harry’ego: „I’ll Have What She’s Having” (pol. wezmę to, co ona), która stała się jedną z najbardziej rozpoznawalnych w filmie z 1989 roku. Jednak w reklamie Hellmann’s wspomnianee słowa wypowiada… Sydney Sweeney.
Zobacz również
– Praca z legendami takimi jak Meg Ryan i Billy Crystal nad tą nostalgiczną i zabawną reklamą była dla mnie wielkim zaszczytem. „When Harry Met Sally” to klasyka komedii romantycznej, a dodanie majonezu Hellmann’s do sceny było idealnym połączeniem, więc odpowiedź „tak” dla tego projektu była prosta – powiedziała Sydney Sweeney.
Oficjalna premiera reklamy „When Sally Met Hellmann’s” odbędzie się w przerwie finału rozgrywek Super Bowl, 9 lutego 2025 roku. To jednak nie wszystko, bowiem Hellmann’s nawiązał współpracę z Katz Deli, dzięki czemu w Stanach Zjednoczonych miłośnicy filmu „Kiedy Harry poznał Sally” i majonezu mogą zamawiać zestawy pod nazwą „What She’s Having”, zawierające przepis i wszystkie składniki niezbędne do przygotowania dwóch kanapek: tej z indykiem, jak dla Sally Albright, i tej z pastrami, jak dla Harry’ego Burnsa.
Rynek reklamowy w regionie CEE z 10% wzrostem w 2025 roku [KOMENTARZ]
Za realizację kampanii odpowiada agencja kreatywna VML.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcia: YouTube