Komik i aktor Zach Woods zorganizował wiralową akcję, w której rozpieszcza psy ze schroniska

Komik i aktor Zach Woods zorganizował wiralową akcję, w której rozpieszcza psy ze schroniska
Amerykański artysta Zach Woods w mediach społecznościowych pokazuje, jak zapewnić najpiękniejszy czas psom na co dzień mieszkającym w schroniskach. Opublikował klip, w którym prezentuje ich wspólny dzień pełen rozpieszczania.
O autorze
1 min czytania 2025-02-05

Smaczki, szarpaki, piłki… Opieka na ukochanym czworonogiem to nie tylko przyjemność, ale także odpowiedzialność (i to nierzadko finansowa!). Jednak tym, co najbardziej pożądane przez czworonogi, jest poświęcany im czas i zainteresowanie. Właśnie o tym w wiralowym klipie w social mediach przypomina Zach Woods.

W social mediach Woodsa pojawiły się filmiki prezentujące czas spędzony z psami m.in. w kawiarni, sklepie z zabawkami dla zwierząt i na świeżym powietrzu. Cel jest jeden: pokazać internautom, że opieka nad zwierzęciem to prawdziwy powód do radości, a na ukochanych opiekunów w schroniskowych kojcach czekają jeszcze dziesiątki psów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Już wcześniej Zach Woods zwracał uwagę followersów na kwestie związane z potrzebami psów, a wszystko to w ramach współpracy z organizacją Much Love Animal Rescue.

@zachwoods Kind people: please adopt Luke and/or contact Much Love about fostering big-hearted lonely dogs whose lives depend on finding fosters. Link in bio. Also— this is less important but— Arby’s is literally ass. rescuedog rescueanimals petadoption dogadoption dogsoftiktok ♬ original sound – Zach Woods

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W ten sposób Woods dołączył do grona ambasadorów kampanii „Can I _____ with Apple Pay?”, promującej łatwe dokonywanie płatności z użyciem Apple Pay. W ramach akcji marka nawiązała współpracę z kilkorgiem tiktokerów, w tym m.in. Grandmą Droniak, Nimbusem i Drewem Dirksenem, którzy również stworzyli krótkie klipy publikowane następnie w mediach społecznościowych. Efektem działań jest nie tylko promocja łatwych płatności Apple Pay, ale także zapewnienie kilkunastu szukającym domów psom stałego dachu nad głową.

Zdjęcie główne: Instagram

PS „Save the Dawgs”: mecz uniwersyteckich drużyn futbolowych okazją do adopcji czworonogów