„Bridget Jones: szalejąc za facetem” to rozdział opowieści, w której Bridget zmaga się m.in. z żałobą po ukochanym Marku Darcym, a także postanawia… założyć konto w popularnej aplikacji randkowej. Właśnie dlatego marketingowy team Tindera stworzył serię vlogów, które prezentują życie imienniczki tytułowej Jones.
Bridget z tinderowych vlogów również szuka miłości, stara się odnaleźć tego jedynego, a to wszystko dzięki aplikacji online. Krótkie, kilkudziesięciosekundowe filmiki wideo prezentują bohaterkę m.in. podczas sprzątania kuchni, a przede wszystkim scrollowania Tindera. Niektóre fragmenty vlogów nawiązują oczywiście do kluczowych wydarzeń z filmów, nie brakuje motywu kultowego dziennika, a cel całej akcji jest jasny: przekonać przedstawicieli Generacji Z, że szansa na tinderowy match nadarza się średnio co 3 sekundy. No, i oczywiście wypromować najnowszy film z Renée Zellweger w roli kultowej Bridget Jones.
Zobacz również





– Franczyza Bridget Jones od dawna jest synonimem współczesnego romansu, a jako najpopularniejsza w Wielkiej Brytanii aplikacja randkowa dla osób poniżej 30. roku życia, jesteśmy podekscytowani, że możemy być oficjalnym partnerem filmowym tego kultowego ostatniego rozdziału. Za pośrednictwem naszej prawdziwej Bridget nie możemy się doczekać, aby podzielić się ekscytującymi możliwościami, które mogą się pojawić, gdy poznasz kogoś na Tinderze. Mowa na przykład o odnalezieniu siebie, poznaniu nowych ludzi, czy nawet bratniej duszy! – opowiada Joanna Pons, starsza dyrektor ds. marketingu w Tinderze.
Seria vlogów to jednak nie wszystko. Tinder przygotował specjalną ofertę dla 50 kobiet, które mieszkają w Wielkiej Brytanii i nazywają się Bridgite Jones. To właśnie one będą miały szansę cieszyć się z półrocznej, bezpłatnej subskrypcji Tindera Gold i, kto wie? Może znaleźć miłość w sieci?
PrzeglądTygodnia [11.02-17.02.25]: Karol Paciorek w #InfluLAB, zaręczyny w stylu LEGO, upoluj bilet na IAB HowTo: Wideo Marketing
Zdjęcia: YouTube
Słuchaj podcastu NowyMarketing