Upoluj bilet!

Upoluj bilet!

Upoluj bilet!

Chcesz dowiedzieć się, co działa w wideo marketingu? Sprawdź, jak zdobyć darmową wejściówkę na IAB HowTo: Highway to Sound & Vision.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

„Scanitary Paper”: papier toaletowy, który może uratować życie

„Scanitary Paper”: papier toaletowy, który może uratować życie
Fundacja Digestive oraz LG2 wykorzystały papier toaletowy, aby podnieść świadomość na temat profilaktyki raka jelita grubego. W tym celu powstała kampania „Scanitary Paper”, w ramach której na papierze toaletowym umieszczono kody QR przekierowujące do platformy Clic Santé, w celu umówienia się na badanie kału.
O autorze
1 min czytania 2025-02-18

Fundacja Digestive oraz LG2 chcą zwiększyć świadomość mieszkańców Quebecu na temat istotności wykonywania badań, które pomagają wykryć raka jelita grubego. Ta choroba jest drugim najgroźniejszym nowotworem w Kanadzie.

By zachęcić innych do profilaktyki, stworzono „Scanitary Paper”, czyli papier toaletowy z kodem QR. Po jego zeskanowaniu dana osoba zostaje przekierowana na stronę Clic Santé, gdzie następnie może zarezerwować badanie kału.

Do akcji dołączają się lokalne firmy, które umieszczają specjalny papier toaletowy w swoich placówkach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Rozmowa o raku jelita grubego oznacza przełamanie tabu, aby ratować życie. Zbyt wiele osób wciąż niechętnie o tym mówi, ale im więcej o tym mówimy, tym bardziej możemy wyeliminować to tabu, a badania przesiewowe mogą mieć realny wpływ na nasze życie, nasze rodziny i naszych bliskich. W Digestive chcemy zmniejszyć wpływ i zoptymalizować leczenie chorób układu pokarmowego w Quebecu poprzez profilaktykę, innowacje i edukację. Dlatego rozpoczęliśmy tę kampanię – powiedziała Sarah-Line Beaulieu, dyrektor zarządzająca Fundacją Digestive.

– Wiedząc, że 90% przypadków raka jelita grubego można wyleczyć, jeśli zostaną wykryte na wczesnym etapie, kluczem było wezwanie do działania. Kiedy idziemy do toalety, jesteśmy sami ze sobą i, najczęściej, z naszymi telefonami komórkowymi. Stąd pomysł stworzenia okazji do prostej, szybkiej i niezbędnej procedury przesiewowej poprzez ułatwienie umawiania wizyt – powiedział Félix-Antoine Belleville, copywriter w LG2.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]

Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2 Fundacja Rak’n’Roll oraz Zwrotnik Raka chcą, by „Światowy Dzień Walki z Rakiem” zmienić na „Światowy Dzień Raka”