Fundacja Digestive oraz LG2 chcą zwiększyć świadomość mieszkańców Quebecu na temat istotności wykonywania badań, które pomagają wykryć raka jelita grubego. Ta choroba jest drugim najgroźniejszym nowotworem w Kanadzie.
By zachęcić innych do profilaktyki, stworzono „Scanitary Paper”, czyli papier toaletowy z kodem QR. Po jego zeskanowaniu dana osoba zostaje przekierowana na stronę Clic Santé, gdzie następnie może zarezerwować badanie kału.
Zobacz również
Do akcji dołączają się lokalne firmy, które umieszczają specjalny papier toaletowy w swoich placówkach.

– Rozmowa o raku jelita grubego oznacza przełamanie tabu, aby ratować życie. Zbyt wiele osób wciąż niechętnie o tym mówi, ale im więcej o tym mówimy, tym bardziej możemy wyeliminować to tabu, a badania przesiewowe mogą mieć realny wpływ na nasze życie, nasze rodziny i naszych bliskich. W Digestive chcemy zmniejszyć wpływ i zoptymalizować leczenie chorób układu pokarmowego w Quebecu poprzez profilaktykę, innowacje i edukację. Dlatego rozpoczęliśmy tę kampanię – powiedziała Sarah-Line Beaulieu, dyrektor zarządzająca Fundacją Digestive.
PrzeglądTygodnia [11.02-17.02.25]: Karol Paciorek w #InfluLAB, zaręczyny w stylu LEGO, upoluj bilet na IAB HowTo: Wideo Marketing
– Wiedząc, że 90% przypadków raka jelita grubego można wyleczyć, jeśli zostaną wykryte na wczesnym etapie, kluczem było wezwanie do działania. Kiedy idziemy do toalety, jesteśmy sami ze sobą i, najczęściej, z naszymi telefonami komórkowymi. Stąd pomysł stworzenia okazji do prostej, szybkiej i niezbędnej procedury przesiewowej poprzez ułatwienie umawiania wizyt – powiedział Félix-Antoine Belleville, copywriter w LG2.
Słuchaj podcastu NowyMarketing