Kampania prowadzona jest pod hasłem „chce #wszystko” – rozumianym jako spełnienie wszystkich potrzeb młodych ludzi, gdyż w ofercie na kartę za 19 złotych otrzymują 2 gigabajty Internetu, SMSy bez limitu, 100 minut do wszystkich i darmowe aplikacje.
Lubię to linked by Isobar przy współpracy z Isobar Poland zrealizowała 7 spotów, z czego 4 trafią do telewizji, wszystkie zaś będą emitowane w Internecie. Produkcją zajął się Platige Image, a za reżyserię odpowiadał Szymon Pawlik. Dodatkowo w kampanii przygotowano aktywację w postaci konkursu w internecie, który toczyć się będzie miedzy innymi w aplikacji Snapchat oraz w serwisach społecznościowych YouTube i Facebook. Uczestnicy konkursu o nazwie „Selfie Battle”, będą mogli codziennie wygrać nowego smartphone’a.
Zobacz również
W spotach przedstawiających imprezę – domówkę występują między innymi: Janek Korycki, były Mistrz Polski we freestyle na kite; Tomasz Adamiec, reprezentant Polski na Olimpiadzie w Londynie w judo; gwiazdy portalu Ask.fm; DJ Kovvalsky; ambasadorzy marek modowych MISBH, Urban Flavours i Femi Pleasure. Za muzykę, czyli kawałek „Everything” odpowiada Auer feat. Uncl i Olga Jankowska.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]