Uwaga! Do rozdania mamy 2 wejściówki na wydarzenie. Aby wygrać bilet, wystarczy odpowiedzieć na pytanie, które pojawi się w naszym newsletterze już 26 marca b.r. Dołącz do grona subskrybentów.
Dlaczego warto
Podczas konferencji IAB HowTo: Retail Media, która odbędzie się 3 kwietnia 2025 roku w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie:
- dowiesz się, jak obecnie wygląda rynek retail media – czy to wciąż ciekawostka, czy realny kanał efektywnej komunikacji,
- zobaczysz prawdziwe przykłady działań marki w sieciach retail media i w partnerstwie z platformami sprzedażowymi,
- poznasz strategie planowania obecności w retail media, dzięki którym zrealizujesz cele marketingowe marki, niekoniecznie tylko te sprzedażowe,
- Nauczysz się, jak dotrzeć do konsumenta w najważniejszym momencie podejmowania decyzji – przy półce sklepowej – tej tradycyjnej i wirtualnej.
Dla kogo
Konferencja skierowana jest do osób, które są zainteresowane wykorzystaniem narzędzi marketingowych w punktach sprzedaży, oraz budowaniem marki, wykorzystując nowe punkty kontaktu z konsumentem.
Jakie prelekcje czekają na uczestników
W agendzie konferencji IAB HowTo: Retail Media zobaczysz m.in.:
- Bartosz Bielecki, Chief Commercial Officer, Commerce Media Tech: Nowoczesna ścieżka zakupowa i zacieranie się granic między Retail Media a Commerce Media.
- Sebastian Szmigielski, Retail Partnership Manager, TikTok: Jak skutecznie integrować aktualne trendy w komunikacji, czyli przepis na konwersje w branży e-commerce, fashion i retail elektro.
- Łukasz Sztuczyński, Szef Grupy Roboczej E-commerce i Retail Media IAB Polska, Senior Manager, Brands&Display Solutions , Allegro: Nie samą sprzedażą żyją retail media. Jak wykorzystać potencjał nowych punktów komunikacji do budowania sukcesu marki w e-commerce.
- Maciej Tygielski, CEO, MyShopTV Network: Retail Media poza wielkimi sieciami i dużymi miastami – niedoceniony potencjał Polski lokalnej.
- Olga Knap-Nowacka, Head of Ads&Partnerships, Empik Group: Jak wyróżnić swoją ofertę, wykorzystując strategię omnichannel.
- Tomasz Szulkowski, Chief Operating Officer, mSpark: Nowe touchpointy w komunikacji instore.
- Jakub Bakuła, E-commerce Manager, Omnihero: NIE TAKI DIABEŁ STRASZNY? jak się przygotować do retail media.
- Mateusz Chołuj, CEO, Proxi.cloud i Piotr Boguta, Media Koordynator Netto, Netto: Data-Driven Retail Media – jak przekuć retail media w źródło wiedzy o konsumencie.
>>> Sprawdź pełny program konferencji IAB HowTo: Retail Media
Uwaga! Do rozdania mamy 2 wejściówki na wydarzenie. Aby wygrać bilet, wystarczy odpowiedzieć na pytanie, które pojawi się w naszym newsletterze już 26 marca b.r. Dołącz do grona subskrybentów.

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.