Upoluj bilet na IAB HowTo: Retail Media [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Retail Media [KONKURS]
Jak przekuć retail media w źródło wiedzy o konsumencie? Jak wykorzystać potencjał nowych punktów komunikacji do budowania sukcesu marki w e-commerce? Odpowiedzi między innymi na to pytanie poznają uczestnicy konferencji IAB HowTo: Nowy Wspaniały Świat Retail Media. Sprawdź, jak zdobyć darmową wejściówkę.
O autorze
1 min czytania 2025-03-19

Uwaga! Do rozdania mamy 2 wejściówki na wydarzenie. Aby wygrać bilet, wystarczy odpowiedzieć na pytanie, które pojawi się w naszym newsletterze już 26 marca b.r. Dołącz do grona subskrybentów.

Dlaczego warto

Podczas konferencji IAB HowTo: Retail Media, która odbędzie się 3 kwietnia 2025 roku w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie:

  • dowiesz się, jak obecnie wygląda rynek retail media – czy to wciąż ciekawostka, czy realny kanał efektywnej komunikacji,
  • zobaczysz prawdziwe przykłady działań marki w sieciach retail media i w partnerstwie z platformami sprzedażowymi,
  • poznasz strategie planowania obecności w retail media, dzięki którym zrealizujesz cele marketingowe marki, niekoniecznie tylko te sprzedażowe,
  • Nauczysz się, jak dotrzeć do konsumenta w najważniejszym momencie podejmowania decyzji – przy półce sklepowej – tej tradycyjnej i wirtualnej.

Dla kogo

Konferencja skierowana jest do osób, które są zainteresowane wykorzystaniem narzędzi marketingowych w punktach sprzedaży, oraz budowaniem marki, wykorzystując nowe punkty kontaktu z konsumentem.

Jakie prelekcje czekają na uczestników

W agendzie konferencji IAB HowTo: Retail Media zobaczysz m.in.:

  • Bartosz Bielecki, Chief Commercial Officer, Commerce Media Tech: Nowoczesna ścieżka zakupowa i zacieranie się granic między Retail Media a Commerce Media.
  • Sebastian Szmigielski, Retail Partnership Manager, TikTok: Jak skutecznie integrować aktualne trendy w komunikacji, czyli przepis na konwersje w branży e-commerce, fashion i retail elektro.
  • Łukasz Sztuczyński, Szef Grupy Roboczej E-commerce i Retail Media IAB Polska, Senior Manager, Brands&Display Solutions , Allegro: Nie samą sprzedażą żyją retail media. Jak wykorzystać potencjał nowych punktów komunikacji do budowania sukcesu marki w e-commerce.
  • Maciej Tygielski, CEO, MyShopTV Network: Retail Media poza wielkimi sieciami i dużymi miastami – niedoceniony potencjał Polski lokalnej.
  • Olga Knap-Nowacka, Head of Ads&Partnerships, Empik Group: Jak wyróżnić swoją ofertę, wykorzystując strategię omnichannel.
  • Tomasz Szulkowski, Chief Operating Officer, mSpark: Nowe touchpointy w komunikacji instore.
  • Jakub Bakuła, E-commerce Manager, Omnihero: NIE TAKI DIABEŁ STRASZNY? jak się przygotować do retail media.
  • Mateusz Chołuj, CEO, Proxi.cloud i Piotr Boguta, Media Koordynator Netto, Netto: Data-Driven Retail Media – jak przekuć retail media w źródło wiedzy o konsumencie.

>>> Sprawdź pełny program konferencji IAB HowTo: Retail Media

Uwaga! Do rozdania mamy 2 wejściówki na wydarzenie. Aby wygrać bilet, wystarczy odpowiedzieć na pytanie, które pojawi się w naszym newsletterze już 26 marca b.r. Dołącz do grona subskrybentów.

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.