Serwis otrzymał nową szatę graficzną, a także przejrzystą strukturę oraz nawigację, stworzoną przy współpracy z firmą UseLab. Dzięki optymalizacji pod kontem usability, serwis jest bardzo intuicyjny, a Klienci AXA Polska bez problemu odnajdą interesujące ich informacje – co najważniejsze, dostępne w jednym miejscu.
Portal oferuje unowocześnione, użyteczne funkcjonalności. Jest wśród nich wyszukiwarka planów inwestycyjnych z nowym silnikiem, lżejsze i szybsze, a zarazem prostsze w obsłudze formularze pozwalające na zgłaszanie zdarzeń ubezpieczeniowych, a takżenotowania UFK, funduszy emerytalnych i inwestycyjnych.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Imponujących rozmiarów serwis został przeniesiony do CMS TYPO3.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]