Dlatego z przyjemnością pominęliśmy wojnę Audi z BMW i kilka innych powszechnie znanych przypadków, szukając przykładów nowych lub mniej ogranych (a przynajmniej częściowo zapomnianych).
W tym wydaniu Siedmioslajdowca będziecie mogli sprawdzić, m.in. w jaki sposób Indian Motorcycle próbuje odbić fanów Harleyowi-Davidsonowi, jak Microsoft prowadzi krucjatę przeciwko Google, czy przypomnieć sobie starożytną (bo zaczętą w 2006) kampanię Apple ośmieszającą Microsoft, a także jak karma się odwróciła i to Apple stał się obiektem drwin.
Zobacz również
Zapraszamy do zapoznania się z nowym Siedmioslajdowcem, w którym znajdziecie 7 kampanii, w których marki szydzą z konkurencji.
Poprzednie SIEDMIOSLAJDOWCE znajdziecie tutaj >
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce