07.02.2018
Siedmioslajdowiec #35: Polskie startupy, które odniosły sukces w 2017
Marta Samsonov
W branży reklamowo-marketingowej od ponad 15 lat. Specjalistka w usługach marketingowo-reklamowych dla branży finansowej. Współtworzyła głośne kampanie: m.in. LUKAS Banku, eurobanku czy Etopiryny. Pracowała dla takich klientów jak: Henkel (Pattex, Ceresit), Hochland (Almette), Telekomunikacja Polska (Sponsoring Sportowy), Agros (Fortuna, Karotka), Xelion, empik, Nestle, Wirtualna Polska, PZU, Selena, Plannja, Unillever (Algida), Lotos, LOT, Philips, Provident, Kredobank (Ukraina), TBC Bank (Gruzja). Obecnie razem z Piotrem Tarankiem tworzy call-to-research.
Piotrek Taranek
Absolwent wydziału Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Wrocławskim, laureat Grasz o Staż w 2011 roku i freelance researcher od tego mniej więcej czasu. Obecnie partner Marty Samsonov w call-to-research, firmie świadczącej usługi desk research założonej razem z Bartkiem Załęckim na początku 2014 roku.
07.02.2018
Siedmioslajdowiec #35: Polskie startupy, które odniosły sukces w 2017
02.01.2018
Siedmioslajdowiec #34: Produkty, które kiedyś pojawiały się tylko w filmach science-fiction, a dziś są normalnością
26.10.2017
Siedmioslajdowiec #33: Nieformalna komunikacja marek w mediach społecznościowych. Przykłady z różnych kategorii
04.09.2017
Wykorzystanie nowych technologii w promowaniu marek
29.06.2017
Siedmioslajdowiec #31: Marki, które osiągnęły sukces dzięki dziwnym i nietypowym kreacjom
27.04.2017
Siedmioslajdowiec #30: Jak promują się luksusowe marki
22.02.2017
Siedmioslajdowiec #29: UX na stronach organizacji i inicjatyw rządowych – przykłady best practice
28.11.2016
Siedmioslajdowiec #28: Kampania prezydencka w Stanach Zjednoczonych – porównanie przekazów w mediach tradycyjnych i w internecie oraz Wielka Wojna Memów
25.10.2016
O testowaniu aplikacji
09.09.2016
Siedmioslajdowiec #27: Azjatyckie mody, czyli jakimi produktami z Zachodu zachwyciła się Azja