Nagrody, które udało się zdobyć to:
- złoto, srebro i brąz za rebranding marki modowej PRM.com (https://prm.com/pl),
- złoto i brąz za rebranding marki technologicznej STATSCORE (https://www.statscore.com/),
- brąz dla nowej marki hotelarskiej Destigo Hotels (https://destigohotels.com/).
O nominacjach i wybranych projektach informowaliśmy już na łamach Nowego Marketingu.
– Bardzo dziękujemy zespołom agencyjnym i klientom za zaufanie i wspólną podróż, w trakcie której rozpaliliśmy wewnętrzny ogień 3 wspaniałych marek – mówią przedstawiciele Dragon Rouge Warszawa.
Transform Awards nagradza projekty transformacji wizerunkowych marek i firm na każdym kontynencie. W Europie konkurencja to głównie brytyjskie agencje brandingowe.
– Tym bardziej cieszy nas fakt, że polskie agencje były w tym roku tak mocno reprezentowane. W sumie do Polski trafiło kilkanaście nagród, co pokazuje, że jesteśmy coraz silniejszym graczem na europejskiej arenie brandingu! – dodają przedstawiciele Dragon Rouge Warszawa.